EdK, heb jij je bankrekening nummer al doorgegeven aan Lakeman voor deze reclame ?
Na 2 auto's daar privé gekocht te hebben aldaar, is die echt wel bekend !
Tijdens een servicebeurt wordt je ook wel eens mobiel gebeld of je krijgt post dat de Yeti in de showroom staat !
Mwah dan is her gironummer ook wel bekend lijkt me zo !!??
Het lijkt wel of Hoeke zichzelf om zeep wil helpen als ik het zo lees deze 3 pagina's ?
Natuurlijk hoor je vaak alleen de negatieve ervaringen, die blijven het vaakst hangen. Iedereen gaat ervanuit dat als het positief is dat het zo hoort, je betaalt er immers voor. Maar hier op het forum hoor je veel positieve verhalen over andere garages dus ga ik er van uit dat o.a. Hoeke het toch niet goed doet.
...nu maar afwachten of ze wel een offerte toesturen![]()
Edit: monteurtje werkt bij auto Honsel in Honselersdijk
Hallo,
Het ligt in onze bedoeling om in Delfgauw bij Delft (Gemeente Pijnacker-Nootdorp) te gaan wonen. Nu heb ik al uitgevonden dat Garage Hoeke in Delft daar in de buurt zit, maar de meningen over dat bedrijf, althans over de werkplaats, lopen nogal uiteen en zijn redelijk verouderd.
Mijn vraag is, weten jullie goede Skoda Garage's in de buurt van Delft? Den Haag , Zoetermeer, Rotterdam of andere plaatsen daar in de buurt is ook goed, als de werkplaats maar goed/betrouwbaar is...
Gegroet, Gompy
Even een oud topic bumpen :grin:
Mijn Octavia mag / moet heel binnenkort voor de 30.000 km.
Woonachtig in Delfgauw (Delft) dus Hoeke zou logisch zijn. Hoe zijn de ervaringen inmiddels ?
Auto is gekocht in Gouda, goede ervaringen maar onhandig met onderhoud. Krijg je daar een leenauto mee ?
Hoe doet men dat eigenlijk. Ik heb maar één auto dus afgooien voor onderhoud is lopend naar huis ?