Skoda garages omgeving Delft

Gisteren bij Versluis in Zoetermeer geweest. Sowieso al het idee dat ik daar beter werd geholpen, nu maar afwachten of ze wel een offerte toesturen ;)

Wasmachineman

Forumguru
Het lijkt wel of Hoeke zichzelf om zeep wil helpen als ik het zo lees deze 3 pagina's ?
Natuurlijk hoor je vaak alleen de negatieve ervaringen, die blijven het vaakst hangen. Iedereen gaat ervanuit dat als het positief is dat het zo hoort, je betaalt er immers voor. Maar hier op het forum hoor je veel positieve verhalen over andere garages dus ga ik er van uit dat o.a. Hoeke het toch niet goed doet.
Ik heb ook 3 verschillende garage's in Noord-Holland getest en eindelijk een goede gevonden....denk ik. Lakeman in Purmerend.
Bij de ene goede service maar slechte technische kennis.
Bij de andere goede technische kennis maar slechte service o.a. vervangend vervoer.
En bij Lakeman lijkt alles goed tot / met de laatste beurt.

EdK

Forumguru
Tja die laatste is mijn dealer ook vanaf begin, en moet zeggen dat mijn onderhoud goed gedaan wordt !
Open en eerlijke rekeningen , alleen voor de inruil moet hij nog wat meer geven !
Maar met directeur lakeman kun je open en eerlijk praten, en is gewoon direct en open over zaken !
Tja kun je daar niet tegen dan heb je een probleem , maar de bal terug kaatsen is ook geen probleem voor hem !
Tot heden voor mij een goede zaak , en niet voor niets één van de oudste Skoda dealers in dit land !

EdK

Forumguru
EdK, heb jij je bankrekening nummer al doorgegeven aan Lakeman voor deze reclame ?

Na 2 auto's daar privé gekocht te hebben aldaar, is die echt wel bekend !
Tijdens een servicebeurt wordt je ook wel eens mobiel gebeld of je krijgt post dat de Yeti in de showroom staat !
Mwah dan is her gironummer ook wel bekend lijkt me zo !!??

Wasmachineman

Forumguru
Na 2 auto's daar privé gekocht te hebben aldaar, is die echt wel bekend !
Tijdens een servicebeurt wordt je ook wel eens mobiel gebeld of je krijgt post dat de Yeti in de showroom staat !
Mwah dan is her gironummer ook wel bekend lijkt me zo !!??

Precies, ik heb ook het idee dat het wel goed zit hier qua aandacht.
Ik werd ook keurig gebeld dat mijn auto klaar was en vervangend vervoer was ook goed geregeld. Kreeg op verzoek dus een Greenline mee die ik mooi goed heb leren kennen.

ZeroNRG

Senior Member
Het lijkt wel of Hoeke zichzelf om zeep wil helpen als ik het zo lees deze 3 pagina's ?
Natuurlijk hoor je vaak alleen de negatieve ervaringen, die blijven het vaakst hangen. Iedereen gaat ervanuit dat als het positief is dat het zo hoort, je betaalt er immers voor. Maar hier op het forum hoor je veel positieve verhalen over andere garages dus ga ik er van uit dat o.a. Hoeke het toch niet goed doet.

Ervaringen zijn natuurlijk persoonlijk en er zit een zekere vorm van emotie achter. Uiteindelijk met genoeg dealers in de buurt is de keuze om naar een andere te gaan veel makkelijker (iets wat ik ook gedaan heb). Het zou alleen jammer zijn als mensen toch kiezen voor een bepaalde dealer en dan van een koude kermis thuis komen.

...nu maar afwachten of ze wel een offerte toesturen ;)

De offerte was zaterdagmiddag gelijk al verstuurd, dus dat zit wel goed!
M'n werk zit toch in Zoetermeer, dus denk dat ik de auto wel bij Versluis ga bestellen.
Ze zijn tenminste bereid om met je mee te denken, iets wat ik bij Hoeke ook al miste. De paar km's die ik extra moet rijden zijn ook de moeite niet :)

FNaRK

Actief lid
Even een oud topic bumpen :grin:

Mijn Octavia mag / moet heel binnenkort voor de 30.000 km.
Woonachtig in Delfgauw (Delft) dus Hoeke zou logisch zijn. Hoe zijn de ervaringen inmiddels ?

Auto is gekocht in Gouda, goede ervaringen maar onhandig met onderhoud. Krijg je daar een leenauto mee ?

Hoe doet men dat eigenlijk. Ik heb maar één auto dus afgooien voor onderhoud is lopend naar huis ?

Cordoba

Forumguru
Zoetermeer (Versluis) zou ik absoluut niet doen, Hoeke ken ik niet, maar het bedrijf waar 'monteurtje' werkt, is volgens mij ook geen verkeerde optie. Ik dacht dat het de dealer in Poeldijk ofzo was, maar weet het niet precies.

Edit: monteurtje werkt bij auto Honsel in Honselersdijk

CDK

Forumguru
Hallo,

Het ligt in onze bedoeling om in Delfgauw bij Delft (Gemeente Pijnacker-Nootdorp) te gaan wonen. Nu heb ik al uitgevonden dat Garage Hoeke in Delft daar in de buurt zit, maar de meningen over dat bedrijf, althans over de werkplaats, lopen nogal uiteen en zijn redelijk verouderd.
Mijn vraag is, weten jullie goede Skoda Garage's in de buurt van Delft? Den Haag , Zoetermeer, Rotterdam of andere plaatsen daar in de buurt is ook goed, als de werkplaats maar goed/betrouwbaar is...

Gegroet, Gompy

Skoda dealer Rijnwoud in Rdam kan ik van harte aanbevelen!
zijn ook een paar x dealer van het jaar geworden, ik ben DIK tevreden :)

greetz Corné

dmfow

Lid
Even een oud topic bumpen :grin:

Mijn Octavia mag / moet heel binnenkort voor de 30.000 km.
Woonachtig in Delfgauw (Delft) dus Hoeke zou logisch zijn. Hoe zijn de ervaringen inmiddels ?

Auto is gekocht in Gouda, goede ervaringen maar onhandig met onderhoud. Krijg je daar een leenauto mee ?

Hoe doet men dat eigenlijk. Ik heb maar één auto dus afgooien voor onderhoud is lopend naar huis ?

Mijn ervaringen met Duindam in Den Haag zijn erg goed, kan ze aanraden.

FNaRK

Actief lid
Toch maar een afspraak met Loon in Gouda gemaakt.
Ervaringen met de aankoop waren al positief, telefonische afspraak verliep ook uiterst vriendelijk :xyxthumbs:

Fabia

† In Memoriam
Goede dealer en goede service. Heb alleen maar positieve ervaringen met ze. Ik vond het wel jammer dat ze naar de nieuwe locatie gecombineerd met Honda gingen.

ZeroNRG

Senior Member
Vandaag een schrijven op de mat vanuit Leusden, Hoeke Delft is per 1 januar 2013 niet meer "Erkend Reparateur", klanten worden verwezen naar Autobedrijf Duindam.

Nu was ik toch al geen klant meer bij Hoeke.

Dit ter info

Grappig, ben op dit topic terecht gekomen na een search.
Ik kreeg bij aankoop vorig jaar van mijn O2C een brief van Skoda Nederland dat Hoeke mijn garage zou worden, terwijl ik in Den Haag woon!?

Inmiddels ook de brief gehad dat Hoeke geen dealer meer is. Maar ze verwijzen mij door naar Zoetermeer?

Inmiddels toe aan mijn eerste onderhoud, en Duindam gebeld. Is ook dichterbij dan Versluis.

Ben een aantal keer bij Versluis geweest. Keurig en vriendelijk geholpen. Proefrit was prima.
Zou zo mijn auto daar brengen, ware het niet dat ik een stuk sneller thuis ben vanuit Laakkwartier op de fiets ;)

Bovenaan Onderaan