Skoda garages omgeving Delft

RayDelft

Forumguru
Vandaag een schrijven op de mat vanuit Leusden, Hoeke Delft is per 1 januar 2013 niet meer "Erkend Reparateur", klanten worden verwezen naar Autobedrijf Duindam.

Nu was ik toch al geen klant meer bij Hoeke.

Dit ter info

daar kijk ik niet van op. Toen ik me ruim een jaar geleden op een Skoda oriënteerde en en een dealer zocht, vond ik het bij deze ex Simca dealer er wel erg vergane glorie achtig.
 

Cordoba

Forumguru
Grappig, ben op dit topic terecht gekomen na een search.
Ik kreeg bij aankoop vorig jaar van mijn O2C een brief van Skoda Nederland dat Hoeke mijn garage zou worden, terwijl ik in Den Haag woon!?

Inmiddels ook de brief gehad dat Hoeke geen dealer meer is. Maar ze verwijzen mij door naar Zoetermeer?

Inmiddels toe aan mijn eerste onderhoud, en Duindam gebeld. Is ook dichterbij dan Versluis.

Ben een aantal keer bij Versluis geweest. Keurig en vriendelijk geholpen. Proefrit was prima.
Zou zo mijn auto daar brengen, ware het niet dat ik een stuk sneller thuis ben vanuit Laakkwartier op de fiets ;)

Verkopers zijn bij Versluis uitermate professioneel (zover ik ze heb gezien/gesproken), helaas kan ik dat van de monteurs en het magazijnpersoneel niet zeggen.
 

Redhead

Nieuw lid
Duindam Den Haag prima garage, hebben nu een aktie met voordeelpas. Voor 7,50 levenslang gratis apk/ korting op banden ( als pashouder) korting op vervangend vervoer en korting op onderhoud. Een van de jongens op de receptie heeft me prima geholpen hiermee. Parkeren in de randstad is overal lastig maar vind het daar goed te doen.
 

MaRco2

Forumguru
Neem rijnwoud te rotterdam.
Goede service leenauto mee indien dat nodig is en altijd vriendelijk.

Vervangend vervoer kost toch iets van 18 euro per dag (ben ik niet gewend, maar schijnt ook weer niet duur te zijn)?

Tot op heden kan ik een goede beoordeling achterlaten (werkplaats nog geen ervaring mee, mijn zus wel heeft bij zusterbedrijf Zeeuw & Van Engen sinds goed 2 jaar een SEAT Ibiza ST Ecomotive rijden). De eigenaren wonen zelf ook in de regio (Delfgauw) en komen er ook vandaan (Nootdorp/Den Haag).
 
Ben benieuwd of er nog updates zijn in de ervaringen. Keer van de zomer terug naar NL en gaan weer in Ypenburg wonen.
Duindan is slechts 5.3 km, maar daar had ik op afstand (info over het kopen van een belastingvrije auto) wat moeizaam contact mee, en de korting was ook niet om over naar huis te schrijven. Maar lees wel goede ervaringen hier opgebied van onderhoud. Versluis in Zoetermeer is wat verder weg.
En dan die Hoeke? Dat is geen offciele dealer meer zo te lezen. Op website wordt wel vermeld dat men Skoda en Peugeot doet. Laat ik daar nou allebei een auto van hebben......
 
Bovenaan Onderaan