Favorit Skoda Favorit Sedan??????

Wie kan mij meer vertellen over deze auto, bestaat hij, is hij ooit verkocht????? /forum/images/graemlins/confused.gif
 

Bijlagen

  • 1135-47.JPG
    1135-47.JPG
    19,8 KB · Weergaven: 36

Exciter

Administrator
Aangezien de aard van de website, waar ik deze foto heb gevonden denk ik haast, dat er maar een van bestaat, het i hoogst waarschijnlijk zelfbouw.
Knap gedaan, echt waar.
 

Bijlagen

  • 1139-sedan (Small).jpg
    1139-sedan (Small).jpg
    38,1 KB · Weergaven: 41

Skodamind

Nieuw lid
Hoi Škodafreak,

Zover ik weet zijn er een aantal proef/studieexemplaren gefabriceerd van de sedan. Er zullen er wel een paar rijden in Škodaland.

Groeten,
Škodamind
 
ben ondertussen weer iets wijzer geworden is typenummer 782 volgens Briskoda website, maar als hij is gemaakt als proef wat zouden ze dan hebben gedaan met de modellen?
Voor diegene die vaak in Tsjechie komen ,hebben jullie er ooit een zie rijden ben er namelijk wel benieuwd naar?

Groetjes, skodafreak
 

Exciter

Administrator
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Er zullen er wel een paar rijden in Škodaland

[/ QUOTE ]

Als je Tsjechie bedoeld, kan ik je alvast teleurstellen. Ik, en ook niemand in mijn omgeving heb zo'n ooit daar zien rijden. Ik keek mijn ogen uit, toen ik hem zag. Eerst dacht ik zelfs aan Photoshop...
 
Mocht het zijn dat er iemand is die nog meer van deze auto weet of meer fotos heeft houd ik mijzelf aanbevolen.
Wil er meer van weten misschien een keer zelf eentje maken(als mijn garage af is)
 

OctaviaWRC

Nieuw lid
Dit is een Type 782, Favorit Sedan uit 1986. Volgens het boek Skoda auta znama i neznama zijn er twee gebouwd en van een derde alleen de carrosserie. Type 783 is een Favorit Kupe, een tweedeurs coupevariant, gebouwd in 1987. Hiervan is er maar 1 gemaakt. Voor de liefhebbers, het genoemde boek is te koop in de Hypernova's en geeft een overzicht van 1934 tot en met de Superb (2002). Bevat technische gegevens, productieaantallen, foto's van diverse protoypes en alles wat bij Skoda gemaakt is (bv. Tatra 805) en vele trucks en legervoertuigen.
 
Bovenaan Onderaan