Skoda Fabia luchtrooster (6y5)

Goeie dag,

Weet iemand waar deze luchtrooster kan kopen online, op de sloop staam geen skoda Fabia's meer en kom het nergens online tegen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231125_202224_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231125_202224_Samsung Internet.jpg
    192,4 KB · Weergaven: 13

Cordoba

Forumguru
Maak eens een foto van jouw luchtrooster, met wat geluk heb ik nog de helft van een middenrooster liggen, en kun je dat er zo in klikken. Ik heb destijds een (dubbel midden-)rooster op de sloop gehaald en samen met het rooster dat in mijn Fabia I zat een compleet werkend rooster in mijn Fabia gezet, maar had de lamellen voor 1 helft over (dus die compleet gemaakt en bij elkaar gestopt). Het is een behoorlijk klusje waar je wat fijne motoriek en wat gevoel voor nodig hebt.
 

Cordoba

Forumguru
Andere optie is gewoon zelf digitaal de sloperijen afzoeken, geen enkele sloperij gaat reageren op een algemene vraag voor een goedkoop onderdeel. Overigens maakt het niet uit voor dit onderdeel of het uit een combi, een hatchback of in NL zeldzame sedan komt.

Voorbeeld van wat je online kunt vinden:
Linkje naar dit exemplaar.
f433cb1d3953298d11bb220682791f67~v100136758.jpg
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik heb hem gekocht via de link
Gaat niet passen, dat is een rooster uit een Fabia II, en je foto was van een Fabia I, kijk ook maar naar het verschil in de rondingen van de hoeken aan de bovenkant, van het stukje paneel waar de roosters ingedrukt zijn.
 

Ronnie

Forumguru
IMG_20231130_122901.jpg
Dit heb ik nog, Fabia 1 16V 2008 . Een van de zijroosters gaat niet open/dicht, er mist een plaatje achter het stelwieltje.
 
Bovenaan Onderaan