Skoda Fabia I 2003 Combi Creation

malagutie

Nieuw lid
Hallo Allemaal,

zaterdagochtend opgehaald in zwolle:

Skoda Fabia I Combi Creation
Airco.
ABS.
Cruisecontrol.
10 cd wisselaar.
85.000 km.

skoda1.jpg

skoda2.jpg

skoda3.jpg

skoda4.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Iemand nog leuke verbeteringen/tips?

corsaar

Senior Member
Prakties de oude wielen houden voor winterbanden ter verfraaing een mooi setje
luxe alluminium velgen.

Ha Johan, ziet er zeer goed uit...enige suggestie zou zijn : neem een witte hehehehe Maar ff serieus...die van jouw is echt een mooie kleur.

Rijdt wel lekker neem ik aan?

Ik moet helaas nog 2 nachten slapen....:biggthumpdown:

darkprojectx

Forumguru
weer een combi 1 erbij :aangenaam:

nette auto! wat voor motor ligt erin?

een setje mooie wielen zou hem inderdaad wel goed doen

malagutie

Nieuw lid
Bedankt voor de leuke reacties, keep 'm coming. De auto stuurt heel scherp en heel licht. De vering is stug wat hem een beetje sportief maakt. Ik heb wel al met de trekhaak de grond geraakt bij een drempel, was even schikken.

Verder zit er een geweldig geluid in, zijn de standaardboxen echt zo goed of zouden het andere zijn? De 10 cd wisselaar kan duiden op een muziekliefhebber.

Het motortje is een 1.4 en vind ik pittiger dan ik dacht. Je hoort het motortje goed van binnen maar ik vind dit eerder fijn dan storend.

De boordcomputer vind ik ook erg leuk speelgoed.

Combiron

Actief lid
Gefeliciteerd met je auto, ziet er uit als een nieuwe. Denk dat de vorige eigenaar hem goed onderhouden heeft, heb je alle boekjes erbij gekregen? Veel rijplezier!!!

Captain Hook

Forumguru
Ziet er uit als een hele nette, strakke, goed onderhouden auto.

Gefeliciteerd met je praktische, no-nonsense Skoda!

Verbouw er niet teveel aan, daar wordt een auto meestal niet mooier van... :winkie:

Misschien klein puntje (letterlijk); zet er een kortere antenne op.

malagutie

Nieuw lid
De boekjes worden nog opgestuurd, deze lagen in een andere vestiging. Ik heb wel nieuwe instructieboekjes meegekregen en een nieuwe originele skoda fabia mattenset. De vorige eigenaar was de eerste eigenaar, en je ziet ook aan alle knopjes dat het met zorg gebruikt is. Alles is puntgaaf.

Dan heb je echt geluk dat iemand er netjes mee geweest is...Kan de mijne morgenmiddag ophalen dus maar ff afwachten..zoals beloofd zal zsm foto's erop zetten

Bovenaan Onderaan