Skoda Fabia Combi - Mei 2004 - 61.000km op de teller

Ronbe

Senior Member
Uitvoering is inderdaad de choice, mijn eerste fabia was ook een choice.
Bekleding was uniek voor de choice, maar ook de achteruitrijsensoren, de uitklapbarebekerhouder naast de radio, de airco, de chroomkleurige accenten en de wieldoppen hoorden bij de choice, die inderdaad gebaseerd was op de classic, maar dan met veel extra opties.
De choice was het laatste actiemodel voor de facelift van de Fabia I.

jeroenzelle

Nieuw lid
Uitvoering is inderdaad de choice, mijn eerste fabia was ook een choice.
Bekleding was uniek voor de choice, maar ook de achteruitrijsensoren, de uitklapbarebekerhouder naast de radio, de airco, de chroomkleurige accenten en de wieldoppen hoorden bij de choice, die inderdaad gebaseerd was op de classic, maar dan met veel extra opties.
De choice was het laatste actiemodel voor de facelift van de Fabia I.

Ah duidelijk haha. Eindelijk het juiste antwoord zo te horen. Altijd fijn :).

JR_Hobbs

Nieuw lid
Leuke toet, heb net een week ervoor ook een Choice gekocht. Via Kreijne (dealer in Hoogland) met 51.596 km op de teller...
Zal hem er zo ff opzetten bij 'Mijn Auto'.
Leuk dat je het hebt over de laadruimte icm het gewicht. Totaal ons argument om een Skoda Fabia te gaan rijden na jaren in grote Volvo's te hebben gezeten.

jeroenzelle

Nieuw lid
Leuke toet, heb net een week ervoor ook een Choice gekocht. Via Kreijne (dealer in Hoogland) met 51.596 km op de teller...
Zal hem er zo ff opzetten bij 'Mijn Auto'.
Leuk dat je het hebt over de laadruimte icm het gewicht. Totaal ons argument om een Skoda Fabia te gaan rijden na jaren in grote Volvo's te hebben gezeten.

Gewoon erg prettige auto inderdaad, rij er nu een weekje ong in en vind het heerlijk!

Bovenaan Onderaan