Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Monte Carlo 1.0 tsi 110 pk 7dsg
2019
Magic black
15000 km
Motor en dsg bak laten tunen
140 pk 245 nm
Gekocht bij smeeing soest
Ik rij in omgeving Bunschoten
Ik ben Johan en kom uit Amersfoort en heb sinds 3 weken een mooie Skoda Fabia Combi MC. 110pk uit 2016. In het rood.
Ik ben nog druk aan het zoeken naar opties om de auto te verlagen. Of om hem in ieder geval "recht" te zetten. hij leunt zo op zijn voor wielen. Maar hiervoor moet ik denk ik in een ander topic zijn.
Ja klopt @johanh85 , net als dat je beter kunt voorstellen in de meet en greet !
Waarom ? wel dat is het topic om je voor te stellen en daar activeer je ongemerkt ook nog wat dingen mee die in toekomst makkelijk kunnen zijn....
Hallo
Ik ben Frank en kom uit Purmerend en sinds 2 weken trotse eigenaar van een combi MC 1.0 tsi
Bj 2019 km 20000 . De dealer is Pon autodealer Barneveld .
Auto wordt nog verlaagd
Chiptunen
Logos mat zwart
Andere koplampen met projectoren
Mooie bak en welkom
Ik heb die van mij ook getuned motor en dsg bak en verlaagd met alleen veren maar denk dat ik de schokbrekers ook nog ga vervangen vind de voorkant te veel stuiteren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.