[Skoda Fabia 2] Paneel achterdeur verwijderen

Topic in 'Fabia II' gestart door thorgal21, 06-02-2016.

1. thorgal21

thorgal21 Lid

Goedemorgen,

Ik heb mijn Skoda Fabia 2 Ambiente sinds december vorig jaar en het is een fantastisch wagentje. Nu merk ik dat ik alleen aan de voorkant van de auto speakers heb (In de deuren en in de strip langs het raam), maar ik wil ook kijken of ik achterin speakers kan bouwen.

Ik ben dus vandaag bezig geweest om het paneel te verwijderen bij de achterdeuren, echter lukt het mij niet om het paneel los te maken.

Ik heb de volgende handleiding gevolgd en ook op YouTube / Google rond gezocht, echter kom ik er maar niet uit.

Zie de volgende foto's:

Ik heb de twee schroeven achter het plastic frontje losgemaakt en ook de schroef die helemaal beneden zit, echter krijg ik er maar geen beweging in. Ook is de hendel om het raam te bewegen losgehaald.

Heeft iemand een idee hoe ik dit paneel nu verder los krijg?

Laatst aangepast: 06-02-2016

2. GJ M

GJ M Forumguru

Heb je nog schroeven in de zijkant?

3. thorgal21

thorgal21 Lid

Nee, de enigste schroef aan de rand is de schroef aan de onderkant van het paneel.

4. GJ M

GJ M Forumguru

Heb je hier ook al gekeken?

Jezelf hier voorstellen wordt trouwens ook erg gewaardeerd :thumbsup:

5. thorgal21

thorgal21 Lid

Thanks, die link had ik nog niet gevonden! Ik ga het even uitproberen, bedankt!
    En ook even een voorstel topic aangemaakt :).

cortrans en GJ M vinden dit leuk.
  6. thorgal21

thorgal21 Lid

Ik heb eventjes gekeken. Ik heb geen mechanische deurvergrendeling (Of in elk geval dat pinnetje niet). Dat zou dus geen blokkade moeten opleveren, toch?

7. thorgal21

thorgal21 Lid

Het is ondertussen opgelost. Het paneel van de andere deur kon ik meteen weghalen dus ik heb wat ik nodig had :).

Deel deze pagina