Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou dit lekkage zijn van de homokineet of is dit toch olie van het blok. voor de rest geen klachten. Herkennen mensen dit? Als het van het blok komt lijkt het alsof er een crack in het Carter zit. Ik wacht de reacties af. Alvast bedankt!
Dat lijkt me sterk maar wel leuk bedacht. Mensen nog ideeën? Het zit om de homokineet. Maar dan zit daar wel dun vet in. Dus wat denken andere? Crack in het Carter?
Lijkt mij duidelijk een scheur(tje) in de aandrijfashoes.
Vet kan behoorlijk dun worden door hoge temperatuur.
Knijp eens op de hoes, vaak zie je al waar de scheur is.
Ik zal komende week effe idd de aandrijfhoes indrukken. Mij leek dat eerst ook de oorzaak alleen mij leek het wat dun. Maar idd de temperatuur kan het wel verdunnen. Vind het niet echt motorolie kleur namelijk.
Als ik kijk waar het allemaal zit, dan vermoed ik ook vet dat uit de hoes rondom de homokineet komt. Het zit allemaal in lijn haaks op de aandrijfas, wat dus doet vermoeden dat het daar vandaan komt (en vanwege de ronddraaiing rondgeslingerd wordt).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.