Jazzy
Lid
Mijn Suberb II heb ik al een keer laten zien maar nu hebben we ook een Skoda voor mijn vrouw. De Twingo uit '97 moest er uit en ze wilde heel graag een Fabia Combi hebben, maar dat wel een Elegance. Uiteindelijk hebben we er eentje gevonden uit 2002 met 111.000 km. op de teller:
Hij komt bij een handelaar vandaan en dat kon je ook wel zien aan de aflevering, maar 3 vloermatten, het randje boven de radio ontbrak en het verchroomde plaatje op de pookknop was half afgesleten met scherpe stukjes. Kleinigheidjes natuurlijk, maar was voor nog geen 40 euro opgelost met originele Skoda delen. Verder moest de auto nog weer terug omdat de airco in noodloop stond, foutcode G263. Sensor 4B0 820 539 was stuk. Ik heb de auto zelf maar uitgelezen en alle informatie inclusief foto's en screenshots uit ETKA aangeleverd aan de handelaar, want die had de nodige moeite om het uit te vogelen.
Op dit moment heeft de Fabia nog last van hoog stroomverbruik langs zekering 49 maar als dat opgelost is staat hij er verder prima bij. Wel aarzelt de motor een beetje bij het wegrijden, je moet redelijk was gas geven bij het ontkoppelen omdat het toerental anders naar beneden lijkt te vallen. Afstelling misschien van het één of ander of hoort dat bij de 1.4 MPI?
Hij komt bij een handelaar vandaan en dat kon je ook wel zien aan de aflevering, maar 3 vloermatten, het randje boven de radio ontbrak en het verchroomde plaatje op de pookknop was half afgesleten met scherpe stukjes. Kleinigheidjes natuurlijk, maar was voor nog geen 40 euro opgelost met originele Skoda delen. Verder moest de auto nog weer terug omdat de airco in noodloop stond, foutcode G263. Sensor 4B0 820 539 was stuk. Ik heb de auto zelf maar uitgelezen en alle informatie inclusief foto's en screenshots uit ETKA aangeleverd aan de handelaar, want die had de nodige moeite om het uit te vogelen.
Op dit moment heeft de Fabia nog last van hoog stroomverbruik langs zekering 49 maar als dat opgelost is staat hij er verder prima bij. Wel aarzelt de motor een beetje bij het wegrijden, je moet redelijk was gas geven bij het ontkoppelen omdat het toerental anders naar beneden lijkt te vallen. Afstelling misschien van het één of ander of hoort dat bij de 1.4 MPI?