skoda fabia 1.2 6V clasic

cvegreen

Forumguru
Beste ik ben nieuw hier .
Ik ben een man van 36 jaar ben gehuwd en heb 1 zoon van 19 mnd en er is een kindje op komst. ik woon in Moorslede (belgie) provincie west-vlaanderen.
Ik heb na het zwaar ongeval met mijn hyundai accent op zoek gegaan naar een waardige vervanger van mijn accent.
Ik ben uitgekomen op een Skoda fabia 1.2 6V clasic van 05/2005 met ongeveer 17500 km op de teller.
Ik weet niet of het mag , maar ik zal hier maar een paar foto's van bij de garagehouder plaatsen , staat op de foto's nog op franse nummerplaten , maar dat komt morgen of ten laatste maandag op mijn belgische kentekens te staan. Het betreft een zwarte met een tweekleurig interieur (zwart/grijs).
De wagen heeft centrale vergrendeling met afstandsbediening, electrische ruiten (voor) en manuele airco . Verdere optie's zijn mij niet bekend.

120000284_1.jpg

120000284_3.jpg

120000284_4.jpg

cvegreen

Forumguru
Bedankt voor de verwelkomingen.
Ik heb gezocht naar een betrouwbare , veilige en leuk ogende auto en daar kwam nog eens bovenop dat we door dit voorval niet veel budgetten hadden voor een andere wagen, maar we hebben er toch iets leuks mee kunnen kopen. Oh ja het moest een 5 deuren wagen zijn , omdat we met 1 kindje zitten en binnen een aantal maanden met 2 kindjes zitten.

cvegreen

Forumguru
Welkom op het leuke forum!

En ik maar vragen of je je nog even netjes gaat voorstellen ;)

Had het gelezen dat je het vroeg of ik me wilde voorstellen met daaronder dan een wink dat je het toch gevonden had. Het geeft niet , ik heb eerlijk ook zoiets van stel je voor zodat je mede forummers weten welk vlees ze ongeveer in de kuip hebben.

cvegreen

Forumguru
Normaal ging mijn wagen vandaag klaar zijn, mooi niet . Het is nog steeds een franse wagen . Het gelijkvormigheidsattest is nog niet klaar. Wanneer ik mijn skoda nu wel mag gaan ophalen is nog de vraag . Ik ging mijn nummerplaten gaan dragen deze voormiddag en toen kreeg ik te horen dat ik ze terug mocht meenemen omdat hij nog niets kon doen . Ik kwam bijna groen , je verlangt er zo naar om hem dan eindelijk mee naar huis te krijgen en dan krijg je dit te horen . Ik hoop dat hij tegen volgende vrijdag dan toch klaar is hoor , of ik ga er niet mee kunnen lachen.

Fabia

† In Memoriam
Balen voor je, je verheugt je er toch op om lekker in het weekend te kunnen rijden.

EdK

Forumguru
Balen voor je, je verheugt je er toch op om lekker in het weekend te kunnen rijden.

Maar gelukkig komen er nog een heleboel weekenden en zelfs lange weekenden !!

He welkom op het leuke , en soms kritische forum en voor je het weet zijn de eerste 10.000 km er al mee gereden !!

cvegreen

Forumguru
Maar gelukkig komen er nog een heleboel weekenden en zelfs lange weekenden !!

He welkom op het leuke , en soms kritische forum en voor je het weet zijn de eerste 10.000 km er al mee gereden !!

Als ik met mijn skoda 10.000km heb , zijn we op z'n minst een jaartje verder hoor. Nu momenteel ongeveer 8000km/jaar en dat gaat minderen naar een 3000km/jaar. We zijn aan het bouwen en als we daar eenmaal wonen ga ik een heel pak dichter bij mijn werk wonen dan dat nu het geval is . Ik heb eerst wat moeite gehad met dit forum al ben ik geregeld te vinden op fora. Maar heb mijne draai gevonden . Dit forum werkte compleet omgekeerd dan dat ik gewend ben , maar heb dit kunnen aanpassen in mijn profiel , dus dat is nu allemaal dik in orde .

joergarms

Senior Member
van 8000 km terug naar 3000 km per jaar? Daar moeten we dan toch een praatgroep voor op gaan zetten, want dat gaat echt psychische problemen geven lijkt mij.
Ik ben blij dat ik elke dag minimaal 30 km moet rijden, genieten!
Succes verder met het bouwen, en veel plezier op dit forum!!!

cvegreen

Forumguru
Is skoda rijden zo verslavend ?
Het is als tweede wagen dat we die gekocht hebben , die enkel voor huis werk verkeer bedoeld is . De zaterdag eens naar het containerpark ook , maar veel meer eigenlijk niet . De uitstappen gebeuren met de vectra break van mijn vrouw. Mischien als ze een aantal keer boodschappen gedaan heeft met mijn fabia , dat ze dan misschien ook kijkt voor een octavia of zo ? Dan is het altijd skoda rijden . Waar we aan het bouwen zijn is er op nog geen kilometer een skoda garage , dus bestaat de kans wel dat haar volgende ook een skoda wordt.

Fabia

† In Memoriam
Is skoda rijden zo verslavend ?
. Waar we aan het bouwen zijn is er op nog geen kilometer een skoda garage , dus bestaat de kans wel dat haar volgende ook een skoda wordt.

Oh, dan zit je helemaal goed. Ik denk dat de keuze voor een Skoda wat meer overwogen gemaakt wordt dan bv voor een Opel of Volkswagen. De gemiddelde Skoda rijder kijkt net wat verder dan zijn neus lang is.

cvegreen

Forumguru
Oh, dan zit je helemaal goed. Ik denk dat de keuze voor een Skoda wat meer overwogen gemaakt wordt dan bv voor een Opel of Volkswagen. De gemiddelde Skoda rijder kijkt net wat verder dan zijn neus lang is.

Als het aan mij lag komt er nooit nog Opel , maar ze moet het zelf weten wat ze wil natuurlijk .

cvegreen

Forumguru
Misschien gaat ze nu om na het zien van de Skoda.

Mijn vrouw heeft hem proef moeten rijden , dus zij heeft al meer ervaring met skoda als ik . Ik kon door mijn verwondingen nog niet rijden toen de testrit plaatsvond . Vanaf vandaag zou het eigenlijk vrij goed gaan om te rijden , de pijn is eindelijk aan het minderen . Mijn borstkas doet al minder pijn en mijn whiplash , ja dat is iets raars . Soms veel pijn en soms geen ,al dan niet met of zonder band.

cvegreen

Forumguru
Zou hij vandaag de papieren krijgen , of gaan ze nog lang met mijn voeten rammelen daar in frankrijk ?

Bovenaan Onderaan