Skoda Epiq

jesse_s93

Forumguru
Uit de prijslijst de volgende info omtrent prijs en welke batterij + WLTP:
- Essence - € 26.990 (kleine batterij) - 315km
- Selection Launch Edition - € 31.990 (grote batterij) - 436km
- Business Launch Edition - € 34.990 (grote batterij) - 435km
- First Edition - € 36.990 (grote batterij) - 431km

Afneembare trekhaak is mogelijk (max 1200kg geremd trekgewicht) voor de business Launch Edition en First Edition.

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Pffff zal wel aan mij liggen maar ik word zo moe van die gast als die iets probeert te vertellen.....

Maar goed we weten veel maar toch weer heel weinig van de drieling op dit moment..

Japanese Power

Donateur
Tsja. Volg de ontwikkeling van deze 3 EV’s al een tijdje. De Enyaq zal er einde jaar uitgaan, 2 opties: mobiliteitsbudget en zelf bepalen wat ik ga doen of toch een kleinere leaseauto aangezien ik de ruimte niet meer nodig heb (jongste rijdt alleen maar mee) en voor vakantie hebben we de California. Dus puur woon/werk en een beetje familie/boodschappen auto. En dan zou ik gek zijn met weer een grote Skoda terwijl er nu voldoende kleine EV’s zijn, en niet alleen binnen het VAG-concern. Maar goed, ik dwaal af.

1. De Raval: de lekkerste van de 3 maar wel iets krapper op de 2e zitrij achterin.
2. De Epiq, een keurig ontwerp en het meest praktische, typisch Skoda.
3. De saaiste van het hele drietal. Sowieso geen optie. Zowel van binnen als van buiten slaat VW i.m.o. de plank hier mis. Maar goed, genoeg VW adepten zullen hier een andere mening over hebben.

Ik geloof wel dat met deze vanaf prijzen het aandeel EV’s van deze merken echt wel verder zal gaan stijgen. En nu weer geheel on-topic.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan