Skoda deur gaat niet open

verhulstr

Forumguru
Ik ben niet zo thuis in de Fabia 1, maar als de auto comfortsluiting heeft zo je kunnen proberen of de ramen open gaan als je de sleutel lang ingedrukt houdt. Dan kun je daarna misschien van binnenuit de deur openen.

Zover ik weet werkt dat systeem alleen met de sleutel in het slot en niet via de afstandsbediening.

Voor de topicstarter, steek je sleutel eens in het slot, draai deze linksom en houd em in die positie eens vast voor een seconde of 5....als het goed is (als verder alles werkt naar behoren) zouden je 2 ramen in de voor portieren open moeten gaan.
Als die open gaan kan je je deur vanuit binnen open maken. Succes
 
Als je wegenwachtlid bent, kun je die vragen om de auto open te maken.
Misschien dat andere pechhulpdiensten dat ook doen, of de dealer.
Anders zul je toch een raam moeten 'offeren' om binnen te komen.
Heb anwb gebeld,ze zijn gekomen,alleen nu zsm de sloten laten fixen,3 maanden lang bleeft die auto gwn open nu gaat hij automatisch dicht
 
Zover ik weet werkt dat systeem alleen met de sleutel in het slot en niet via de afstandsbediening.

Voor de topicstarter, steek je sleutel eens in het slot, draai deze linksom en houd em in die positie eens vast voor een seconde of 5....als het goed is (als verder alles werkt naar behoren) zouden je 2 ramen in de voor portieren open moeten gaan.
Als die open gaan kan je je deur vanuit binnen open maken. Succes


Het slot is kapot,afstandsbediening herkent auto niet
 

Desperado

Forumguru
Dan moet je de auto toch eerst open hebben. Opnieuw inleren/koppelen gaat via het contactslot voor zover ik weet.
 

EdK

Forumguru
14 berichten, ik snap der geen hout meer van....
Deur gaat niet open, maar staat nu bij dealer.....
Vermoed zo maar dat we der nooit achter gaan komen wat er nu aan hand was en wat er gebeurd is ...:pieker::pardon::koffie:
 
14 berichten, ik snap der geen hout meer van....
Deur gaat niet open, maar staat nu bij dealer.....
Vermoed zo maar dat we der nooit achter gaan komen wat er nu aan hand was en wat er gebeurd is ...:pieker::pardon::koffie:

ik heb de auto,inmiddels terug,slot is nog niet gefixt,ik kan hem nu wel openen vanaf afstand,als de garage een slot heeft dan gaat de garage contact met mij opnemen
 
Bovenaan Onderaan