Skoda dealers in Frankrijk als TomTom POI

Ik ga binnenkort op vakantie naar Frankrijk.
En ik neem mee.... m'n Skoda en m'n TomTom..... (Oh ja, en m'n vrouw en wat koffers) /forum/images/graemlins/blush.gif
Kan iemand mij helpen aan een overzicht van Skoda dealers in Frankrijk, het liefst in een POI-bestandje?

VEEJAY

Forumguru
Wil je ook die van CH, DE, BE, IT, LUX. NL en Noorwegen?

(Ik zou ook de AUDI, VW, SEAT dealers doen, uit ervaring weet ik dat je daar ook terecht kan bij echte nood).

Stuur maar een PB, voor jou is het gratizz

Ericpeeke

Actief lid
De pech-hulp van Skoda geldt ook in Frankrijk. Als het goed is heb je een boekje bij je Skoda gekregen waar de telefoonnummers van de Europese (en dus ook Franse) 'Skoda Assistance' in staan (en dan maar hopen dat de telefoniste l-a-n-g-z-a-a-m wil spreken /forum/images/graemlins/wink.gif). Skoda-dealers zijn overigens dun gezaaid als je buiten Parijs komt, dus misschien moet je wel lang wachten voor de sleepauto komt /forum/images/graemlins/tongue.gif.

je hebt een nieuwe auto waar maak je je druk om !!!!!!!

het is toch een skoda /forum/images/graemlins/cool.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

Matra_Murena

Actief lid
Gewoon even een belletje naar de delaer waar de wagen vandaan komt als er wat is en die zorgen voor de goeie afhandeling! Niets geen probleem met vreemdtalige telefonistes en dergelijke! Simpel zat!

VEEJAY

Forumguru
nou ik denk dat ze je naar skoda assistance doorverwijzen. Mijn ervaring met pech in het buitenland is dat je dealer weinig voor je kan doen.

Peter, je hebt mail /forum/images/graemlins/24.gif

Bovenaan Onderaan