Wat een draak van een systeem die app en dat Skoda Connect! Ik kom er niet meer uit! Vorige week heb ik mijn Kodiaq opgehaald, app en radio met elkaar kunnen verbinden en ingelogd met mijn Skoda ID. Twee dagen geleden wat lopen spelen met de opties van de radio en besloten dat ik alle instellingen wilde herstellen, had iets teveel gerommeld… Het herstellen was kennelijk alles verwijderen want mijn gebruikersaccount was verwijderd en in de app stond mijn auto in de garage op inactief. Ik dacht makkelijk om opnieuw in te loggen op de radio met mijn Skoda ID dat alles wel weer hersteld zou zijn, maar hij laad mijn gebruikersgegevens niet als ik inlog, geeft iedere keer een foutmelding. De app zegt dat mijn profiel voltooid is, de dienstenpakketten besteld zijn, maar dat ik een hoofdgebruiker moet instellen. Maar dat lukt dus niet op de radio.
Ik heb vol goede moed contact opgenomen met de klantenservice van Skoda. Op mijn uitleg van het probleem kreeg ik eerst een hele mooie mail hoe ik mijn account kan verwijderen maar dat ik dan wel alles kwijt ben. Dat wil ik dus niet want heb met dat account net voor een jaar updates besteld voor de radio. Vervolgens krijg ik een mail met een uitleg hoe ik de app en iOS moet updaten naar de laatste versie. Daar ligt het probleem ook niet want een uurtje daarvoor werkte alles nog wel en alles is geupdate.
Hebben jullie nog slimme ideeën hoe ik dit weer werkend kan krijgen want ik ben even door al m’n opties heen.