Columbus Skoda connect diensten voor Octavia

robertf

Nieuw lid
Hallo,


Ik heb al gezocht op dit forum voor de antwoorden, maar ik kan niet zo snel iets vinden. Vandaar deze nieuwe topic.

Ik ben sinds afgelopen maandag de trotse eigenaar van een Skoda Octavia Style business en heb dus ook automatisch toegang tot de skoda-connect-functie.
Maar nu komt het. Ik had begrepen dat je daarmee kan zien waar je auto staat en of hij op slot staat, brandstofverbruik enz.
Echter kan ik alleen routes aanmaken en mijn agenda koppelen... Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? en wat ik moet doen om meerdere diensten aan te zetten.


Alvast bedankt,
Robert Fonteyne
 

dirkie996

Forumguru
Hallo,


Ik heb al gezocht op dit forum voor de antwoorden, maar ik kan niet zo snel iets vinden. Vandaar deze nieuwe topic.

Ik ben sinds afgelopen maandag de trotse eigenaar van een Skoda Octavia Style business en heb dus ook automatisch toegang tot de skoda-connect-functie.
Maar nu komt het. Ik had begrepen dat je daarmee kan zien waar je auto staat en of hij op slot staat, brandstofverbruik enz.
Echter kan ik alleen routes aanmaken en mijn agenda koppelen... Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? en wat ik moet doen om meerdere diensten aan te zetten.


Alvast bedankt,
Robert Fonteyne
Belg zeker? In mijn geval, O3 fl RS van mei'17, weliswaar met Amundsensysteem, ook enkel routes aan agenda koppelen.
De hardware is zelfs niet ingebouwd( zoals die SOS-knop, e.d....)
Ik heb de Skoda connect enkel kunnen gebruiken om parkings te vinden, prijzen van benzinestations, het weer en het nieuws te lezen.
Daar zal ik zeker volgend jaar géén 80€ voor betalen.
 
Bovenaan Onderaan