Skoda Citigo

whalertje35

Actief lid
Na 5 jaar een Octavia combi 1.8T L&K met veel plezier gereden te hebben vandaag een nieuwe Citigo opgehaald bij de dealer.
Het betreft een 3 deurs Zwarte Citigo Tour uitvoering met Sunset glas, het is een 60 pk uitvoering, dus ik hoop lekker zuinig te gaan rijden.
Dat is ook de reden dat ik de Octavia weg gedaan heb, 1 op 10 is toch minder prettig.
 
Gefeliciteerd! Een hele verandering maar je bent niet de enige die een grotere auto inruilt voor een Citigo. Was de auto op bestelling of heb je gekozen voor een voorraad model?
 

Fabia

† In Memoriam
Dat was voor mij ook de reden om mijn Fabje in te ruilen op een Citigo. Veel plezier ermee.
 

Hetzer

Forumguru
+1, met pijn in mijn hart destojds afscheid genomen van mijn TSI.
Reed lekker, maar de euro 98 ging me teveel kosten.
Gelukkig maakt de Citigo veel goed en niet alleen het gunstig brandstof verbruik.
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je aanschaf!
dat zal wel merkbaar worden in je portemonnaie!
zeker als je maar met 2 personen gebruikt maakt van de auto is een grote auto niet nodig.
 

whalertje35

Actief lid
Gekozen voor een voorraad model. In eerste instantie een Citigo Ambition gekocht, maar dat bleek achteraf een parallel import, een hele scherpe prijs maar geen start/stop systeem etc.
Nu een Tour gekozen, ook een scherpe prijs, echter de Fun&Go ingeleverd voor extra korting, ik dacht dat de boordcomputer standaard was, maar helaas is dit alleen bij een Travel Pack.
En daar heb ik wel spijt van, 300 euro voor de boordcomputer / cruisecontrol.
 
Bovenaan Onderaan