Skoda amundsen auto plaatjes aangepast mib2

bobracing

Forumguru
Vandaag wat bezig geweest het plaatje van de auto "kloppend" te maken.

Origineel zie je wel een fabia combi staan en daarmee stopt ook enige overeenkomst met de auto die ik bezit.

Dus even wat dingen aangepast snel met photoshop e.d. en ben al redelijk tevreden met het resultaat zie hieronder de situatie ervoor en erna.

Wat is aangepast?
Witte fabia ipv grijs.
velgen aangepast naar de Clubber velgen
zwarte spiegels
zwarte grill
zwart dak.
NL kentekenplaat geplaatst.
voor het aanpassen:

1-originele.JPG
2-originele.JPG


Na het aanpassen 3-aangepast.JPG 4-aangepast.JPG 5-aangepast.JPG 6-aangepast.JPG 7-aangepast.JPG
Let even niet op de slechte foto's is gemaakt in het donker, zal wat screenshot maken de komende dagen.

Alles is dus mogelijk.
 

Timmer

Donateur
Ik heb enkel weet van de toolbox kit, zijn er nog andere projecten die hier van toepassing zijn, ik hoor het graag! :)
 

bobracing

Forumguru
@Timmer
genoeg, maar je moet wel enige ict achtergrond hebben en vooral logisch nadenken.
Zijn nog wat dingen die we aan het uitzoeken/proberen zijn tussen 2 fabia's om te kijken hoe makkelijk je bv alles van de ene zo kan overzetten in de andere unit.
Maar alle plaatjes e.d. heb ik 1 voor 1 lopen aanpassen nog los via photoshop. Kan nu een beetje werk/hobby combineren dus.

Wil ook nog de menu iconen nalopen/aanpassen en wat andere puntjes zodat het net wat meer klopt.

Je kunt veel, maar doe je iets verkeerd dan verknal je wel iets en kan je van voor af aan weer beginnen :)
 

Timmer

Donateur
Ik ben op die toolbox uitgekomen toen ik aan het zoeken was naar SWaP/FEC codes (en nog steeds trouwens), en leek me wel leuk.
Ik kan wel iets met een pc, en ik mod wel vaker dingen, dus ik heb er wel vertrouwen in :)
 

Cordoba

Forumguru
Krijg de neiging om het voor mijn exemplaar ook aan te (laten) passen, inclusief groene streepjes in de grill.
 
Bovenaan Onderaan