Skoda algemene indruk

Skoda is gewoon een goed merk ,waar weinig mee opdoet, Ik denk als je problemen heb ,dat het er net aan lig hoe je dealer er mee omgaat en wat ze voor je over hebben om tot een oplossing te komen.

0ri0n88

Forumguru
@Altos dat zei ik toch ook niet dat jij dat zei alleen insinueerde je het wel een beetje vandaar dat ik een voorbeeld gaf van nabij waar het wel opgelost kan worden zelfs buiten garantie termijn, uiteraard helpt het dat het een goede dealer is de beste man al 40 jaar klant is maar toch.
daarvoor zitten we ook op dit forum en vergeet niet dat pon de grootste importeur is in NL en er dus ook heel veel zaken kunnen spelen en dan krijg je dus hetzelfde dat de goede zaken worden opgelost hoor je niemand over en de negatieve dingen worden uitgelicht.
was beslist geen aanval op jou hoor :D

Canon-Eye

Forumguru
Ik gok zo dat 98% van de Skoda-rijders in Nederland niet eens weten van het bestaan van dit forum of dat ze het überhaupt niets interesseert als ze van het bestaan zouden weten.
Dus 20.403 forumleden (stand van dit moment, volgens de homepage) zijn samen twee procent van de Skodarijders?
Dat is dan wel inclusief onze Belgische vrienden plus nog wat "plakkers" die naar andere merken zijn overgestapt maar toch zijn blijven hangen, maar het zou toch betekenen dat er rond 1 miljoen Skoda-rijders in NL zouden moeten zijn.
Gevoelsmatig zeg ik: dat lijkt me te hoog geschat... ;)

3deskoda?

Senior Member
15 jaar geleden mijn eerste skoda gekocht en intussen privé aan nummer 3 toe. Indertijd gek verklaard door zowat iedereen die intussen bij elke aankoop verwonderd is over de verhouding prijs/kwaliteit.
Geloof me vrij: je krijgt gewoon een Duitse wagen in een Tsjechisch jasje.
Iedere wagen heeft wel eens iets en uiteraard wordt een forum vaak gebruikt om oplossingen voor probleempjes of problemen te zoeken.

Jeroenert

Actief lid
Dus 20.403 forumleden (stand van dit moment, volgens de homepage) zijn samen twee procent van de Skodarijders?
Dat is dan wel inclusief onze Belgische vrienden plus nog wat "plakkers" die naar andere merken zijn overgestapt maar toch zijn blijven hangen, maar het zou toch betekenen dat er rond 1 miljoen Skoda-rijders in NL zouden moeten zijn.
Gevoelsmatig zeg ik: dat lijkt me te hoog geschat... ;)
Ik wist niet dat we zoveel leden hadden. Maar het was ook meer spreekwoordelijk bedoeld uiteraard ;)

PlannedObsol

Actief lid
Niet negatief bedoeld, maar ik vind Skoda inwisselbaar voor VW, Audi en Seat met wat onderlinge verschillen in uiterlijk en materiaalkwaliteit. De techniek/elektronica en platformen worden immers ook gedeeld. Met het recente dieselgate/CO2-gate als nieuw dieptepunt in de categorie list en bedrog wordt het natuurlijk niet beter. Desondanks toch weer voor VAG (Skoda in dit geval) gekozen omdat deze het meest aansluit op wat mij aanspreekt voor de geboden prijs. Of dit verstandig is, moet de toekomst uitwijzen.

Cordoba

Forumguru
Ach vorig jaar had ik een klagende garagehouder over mijn Skoda: die was 13 jaar oud, had destijds zo'n 150.000 km gereden en ging fluitend zonder een enkele opmerking door de APK. Op de brug ernaast stond een Audi die een jaar of 5 jonger was, en deze had een half A4-tje aan punten die opgelost moesten worden voor ie door de APK kon. Dus zelfs over een goede auto, is nog wel wat te klagen :D (overigens was het klagen van de garagehouder met een knipoog, maar hij vond het verschil wel opvallend)

Bovenaan Onderaan