Skoda 100 edition

In de omliggende landen (Belgie, Frankrijk, Duitsland) zijn er acties omtrent het 100 jarig bestaan van L&K op de Nederlandse website is hier niet van terug te vinden. Weet iemand hier meer over..
 

Wiseguy

Actief lid
Hier is het eerder ook al ergens anders in het forum over gegaan.... misschien is de functie "Zoeken" een goede optie? /forum/images/graemlins/grin.gif
 
De Skoda 100 Edition komt gewoon bij de dealers, er komen er maar 100 naar nederland verdeeld over de 3 types.
Fabia vanaf € 19.900,-- Octavia vanaf € 30.600,-- en Superb vanaf € 38.900,--
Allemaal in het zwart en met grijs leder enz.enz.
 

Wiseguy

Actief lid
Eerlijk is eerlijk.... Droopy heeft de Nederlandse prijzen gevonden.... De prijzen liegen er uiteindelijk toch niet om.... hierbij de link en het artikel:

LINK:
-----
http://www.skoda-auto.nl/dir005/skoda/dealersites/dealers_maint.nsf/home?readform&dealer=skodacenterutrecht&

ARTIKEL:
--------
De Octavia Edition 100 is bovenop de Elegance-uitrusting voorzien van:
· Speciale mattenset
· Lederen versnellingspook voorzien van 100-edition logo · 17 inch lichtmetalen velgen · Parkeersensoren voor en achter · Decorlijsten “Piano Warnish Black”
· Radio CD “Audience” en Souns Systeem
· Multifunctioneel stuurwiel
· Edition 100 instaplijsten
· Lichtgrijs lederen interieur
· Verwarmbare voorstoelen
· Lederen stuurwiel
· Xenonverlichting

Meerprijs van het pakket op de Octavia bedraagt normaal €. 8.150,00 en kost nu tijdelijk €. 5.700,00. Uw voordeel bedraagt hiermee €. 2.450,00.
 

Droopy

Actief lid
/forum/images/graemlins/ot.gifEn weer niets op Skoda.nl hierover, moet zeggen hier zou Škoda wel wat meer aan mogen doen. Zeker in vergelijking met andere landen is het erg magertjes
 

VEEJAY

Forumguru
5.700 bovenop de elegance prijs????? /forum/images/graemlins/ahum.gif

Parkeersensoren achter zijn trouwens standaard op de elegance.
 

Logic

Actief lid
Dan vind ik het nog steeds veel geld voor wat ze ervoor geven, maar ja, ons ben zunig he
 

Droopy

Actief lid
Och 100 personen zullen zeggen het is veel geld /forum/images/graemlins/crazy.gif maar niet duur /forum/images/graemlins/grin.gif
Maar Logic ik ga met je mee, ik vind het veel geld en te duur, (maar wel mooi)
 

Wiseguy

Actief lid
Zeker mooi!!! echt wel.... maarre... ik er staat er al een voor me te wachten..... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

octofreak

Actief lid
Ziet er errug mooi uit, maar is inderdaad een beetje te duur. Als ze het nou eens voor 100 Euri zouden doen..
 
Van de week even bij de dealer kijken /forum/images/graemlins/smile.gif:)
Dan komt er daar een te staan en misschien nemen we die wel als t niet al te duur is
 

Droopy

Actief lid
Hoop voor je dat het het goede model is (Superb /forum/images/graemlins/smile.gif) en de juiste motor, want ik heb een fabia in eindhoven zien staan en die was al meer dan mooi
 
Bovenaan Onderaan