skippen naar het volgende nummer in een mp3 map

Peppie26

Nieuw lid
hoi ik heb een stream mp3 radio. nu heb ik cd's gebrand waar ik verschillende mappen heb aangemaakt. nu kan ik met me radio wel van map naar map skippen. maar als ik in een map zit kan ik niet naar het volgende nummer skippen. weet iemand hier een oplossing voor of doe ik wat verkeerd

groetjes en vast bedankt voor jullie reacties
 
Dat is de manier, inderdaad. Hoewel: als met 'skippen' iets meer bedoeld wordt dan het ouderwetse 'doorspoelen' - bijvoorbeeld: van te voren aangeven dat bepaalde nummers niet gespeeld zullen worden - dan gaat dit niet, tenminste niet op deze manier.

Maar 'doorbladeren' naar een volgend nummer gaat wel door binnen een gekozen map via de centrale ronde knop een nummer te kiezen en dan de knop in te drukken.
 

Peppie26

Nieuw lid
met skippen bedoel ik dat als ik in een map zit dat ik van nummer 1 naar bv nummer 3 wil. en als ik op het driehoekje klik gaat hij naar de volgende map en klik ik op de twee driehoekjes dan gaat hij versneld afspelen. doe ik niks speelt hij de volledige map af. het moet toch mogelijk zijn om in een map van nr 1 naar nr 3 te gaan
 
Heb je het tweede deel van mijn antwoord gelezen? Dat zat ik vermoedelijk net in te tikken toen je reageerde.
 

LenK

Forumguru
Zie op het display bij het afspelen van cd geen driehoekjes naast de 2 bovenste toetsen die naast het display zitten (de knoppen waar je bij radio de zender mee kiest)
 
In de dance radio die in onze Fabia zit werkt dit wel, nuja jij hebt een Octavia mss is die radio iets anders qua functies :)
 
Bovenaan Onderaan