philippe bakker
Forumguru
In de stad wel 

. Levering uiterlijk eind november, maar verwachting is dat het nog wel eens medio september kan worden. Deze auto heeft geen chipvretende opties. Dus dat scheelt heel veel. Ook fijn is de 4 jaar garantie. Zo lang willen we de auto zeker ook gaan rijden, de Polo heeft ook 4 jaar dienst gedaan.
driveaholic.nl
driveaholic.nl
driveaholic.nl
driveaholic.nl
Klinkt alsof je heel veel ervaring hebtJa de eerste schade op een nieuwe auto doet het meest pijn......
Daarna wen je er min of meer aan.....![]()

Ik snap niet dat mensen altijd gaan liegen en zeggen 'dat was ik niet'. Dat is de reden dat je verzekerd bent, toch? Om je (financieel) in te dekken tegen onvoorziene gebeurtenissen.Klopt @SuperBeeb , maar dat is helaas voor mijn werkgever met zijn wagen.
Privé schade op me Fabia 3 was veroorzaakt door me buuf die dacht dat de fab een aanhanger was en de trekhaak ertegen zette.
En in eerste instantie ontkennen tot ik zei dat we dan samen maar even de camerabeelden moesten terug gaan kijken....![]()
Ik heb inmiddels op m'n werk ook al menig order van schadeherstellers binnen zien komen voor de laatste maanden van dit jaar.Maar goed er zijn gelukkig firma's die na een lange wachttijd dit prima kunnen verhelpen.......