Sitechris: SEAT Ibiza 1.5 TSI Sport (pagina 7)

Tees

Donateur
Kan t niet laten toch even te reageren op t laserlicht: @Cordoba als ik t zo lees gebruiken ze in die koplampen laser diodes. Weliswaar zijn dat niet de conventionele lasers zoals jij die beschrijft, maar het zijn wel lasers in de zin van stimulated emission. Dus het is geen marketing-BS, ze maken daadwerkelijk gebruik van lasers in die koplampen.

On topic: mooie bak hoor @sitechris! Dat Portimao blauw zou ook bij mij wel favoriet zijn, blauwe auto's sowieso goed ;)
Dat tartufo zou niet mijn smaak zijn, maar tis wel een duidelijke keuze! Zwart is wat veiliger / meer mainstream.
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
Das het nadeel van gebruikt kopen in een markt waar het aanbod niet overdreven groot is. Dan ga je je optimaal gespecte auto nooit vinden. Maar wit en alcantara will do as well :)
 

philippe bakker

Forumguru
Bij de aankoop van mijn c300de was dat ook zo. De ideale die ik wou was in Duitsland op 800 km hiervandaan pffff dat vond ik te ver. Die ik heb gekocht was dan mijn 2de beste keuze.
 

sitechris

Donateur
Hier wat pics, hier kun je goed de aanpassingen zien (zwarte grille, zwarte velgen).

Zo was ie origineel. Dus met aluminium omlijsting en normale 19 inches.

bmw-330i-maassche-2.jpg


En zo is ie nu met de Jet Blacks en zwarte omlijsting. Ik vind het persoonlijk veel gaver (anders had ik het niet gedaan natuurlijk), maar ik snap dat de meningen wellicht verschillen. De uitlaattops zijn ook van zilver naar zwart gegaan.

20211126_120949.jpg


20211126_120957.jpg


20211126_121135.jpg


20211126_121213.jpg


20211126_121338.jpg


20211126_121444.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Mooie aanpassingen waardoor alles nu perfect past in het geheel. Aangezien de dakrails en de raamomlijsting al zwart waren, staat het nu veel beter dat alle chroom weg is en nu zwart is.
topaanpassing :thumbsup:

zo mogen ze hem bij mij ook op de oprit zetten (uitgezonderd de stoelen , daar zou ik echt wel een mooi kleurtje willen ipv zwart/alacantara).
 

SuperBeeb

Forumguru
Vind die geheel zwarte nieren geen verbetering, daarmee ogen ze nóg groter. Maar ik heb zelf dan ook niets met zwart, zie liever wat chroom op m'n auto. Smaken verschillen (gelukkig)
 

Kanerr

Forumguru
Ik vind het echt een must om die nieren bij een shadow line ook zwart te maken... wordt het 1 geheel
 
Bovenaan Onderaan