Sitechris: 2019 BMW M340i xDrive --> 2023 BMW M135i xDrive

Herperduin

Forumguru
Leuk verhaal en mooie wagen. Ik vond de witte station mooiste maar kan me voorstellen dat je zojuist ingeruilde de fijnste auto was die je hebt gehad. En toch snap ik je besluit om voor een hot hatchback te kiezen. Ook je beweegreden om bijvoorbeeld een megane rs links te laten liggen snap ik wel. Dit is wel stukken meer premium.
Veel plezier ermee de komende weken/maanden/jaren*

* doorhalen wat niet van toepassing is :pieker:
 

sitechris

Donateur
Haha dagen is wat snel. Maar we zien wel hoe lang het gaat duren. Qua motorisering heb ik niks tegen vierpitters. Heb er al veel gehad en vaak van genoten!
 

JeSko

Forumguru
Sommige 4 knallers zijn enkele van de zaligste motoren ooit gebouwd, deze 4 knaller is zowiezo veel leuker rijden dan de 6 knaller die Chris eerst had. Prima keuze als je de ruimte niet nodig hebt.
 

ertromp

Forumguru
Top aanwinst weer hoor en BMW heeft natuurlijk al vanuit het verleden prachtige 4 cilinders gebouwd zoals de E30 M3 en de 2002 Tii met turbo.
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko de 1 reeks zal wel iets leuker rijden maar met iedere nieuwe generatie is het steeds wel wat minder en minder rijplezier.
Denk dat de huidige 1 reeks ook al een stuk beschaafder is dan de vorige generatie. Deze 135i lijkt mij een “net-niet” wagen. Eentje dat je als liefhebber snel beu wordt.
 
Bovenaan Onderaan