Ik weet niet of het nog relevant is maar in de O3 kunnen de kinderen gewoon YouTube kijken.
Wat je hiervoor moet doen:
- Hotspot op je telefoon aanzetten, je telefoon gaat als modem werken.
- Via de Columbus ga je naar WLAN en selecteer je de hotspot van de telefoon en maak je hiermee verbinding.
- Via de Columbus ga je naar mobile hotspot en zet deze aan, maak aan of gebruik de vooringestelde SSID en WPA2 code.
- Nu kunnen de kids hun iPad of telefoon koppelen met de auto hotspot.
Tja, ze hadden hun iPad dan ook direct met je telefoon kunnen koppelen en ook je Columbus direct met je telefoon.
Nu heb je 1 verbinding met telefoon en Columbus en meerdere verbindingen met de Columbus (clients).
Het voordeel van de SIM module welk wel bij de Superb wel zit is dat je bijvoorbeeld bij T-mobile een data verdeler sim bestel en deze permanent in de auto laat ... dit was ook mijn idee maar blijkbaar leveren ze in de O3 geen module waar een sim slot inzit. Misschien dat ik er een losse MiFi van TP-link in de achterbak ga leggen.
Zal mij ook niet verbazen dat er wel een sim module inzit maar deze zit niet in het paneel.
Hoe loopt dan de data van Skoda connect waar je kan zien of de auto open of dicht is? Is dit realtime of alleen als je met je telefoon verbonden ben, maar dan kan je niet zien of de auto zich verplaatst als je je telefoon op zak heb.