demegens
Lid
Een oplossing voor diegene die een rammel en trilling HOREN tussen de 1800 en 2000 toeren.
Valt vooral op in de 5e en 6e versnelling als je van 1600 naar boven 2000 toeren gaat.
Lang gezocht, dacht eerst dat het in of achter de klokken zat. Maar...
Probleem zit in de luchtuitstoom van de verwarming/koeling onder bij de pedalen. Daar zit ene plasticdeel dat rammelt als je dit toerental gebied passeert.
Oplossing: stukje schuimrubber tussen de beschermplaat en dit plastic verwarmingdeel gestopt.
Heerlijk stil is de auto nu!!!
Voor wie er wat aan heeft!
Valt vooral op in de 5e en 6e versnelling als je van 1600 naar boven 2000 toeren gaat.
Lang gezocht, dacht eerst dat het in of achter de klokken zat. Maar...
Probleem zit in de luchtuitstoom van de verwarming/koeling onder bij de pedalen. Daar zit ene plasticdeel dat rammelt als je dit toerental gebied passeert.
Oplossing: stukje schuimrubber tussen de beschermplaat en dit plastic verwarmingdeel gestopt.
Heerlijk stil is de auto nu!!!
Voor wie er wat aan heeft!
