Sierlijst linker voorportier Skoda Superb III combi

GerrieGrind

Nieuw lid
Beste forumleden,

Afgelopen week is op de Duitse Autobahn de sierlijst van mijn Superb III combi losgeraakt en achtergebleven. Een welbekend probleem, blijkt nu. Nu wil ik de lijst graag vervangen, maar het lukt me niet om ergens een exemplaar te vinden. Sloopbedrijven willen de lijsten niet los leveren en op de bekende (internationale) Skoda onderdelen verkoopsites kan ik het niet vinden.

Heeft iemand een idee waar ik er eentje vandaan zou kunnen halen? Of wordt het toch een tripje naar de dealer?

88e61919-65a9-41d9-830e-5199164ab88d.jpg
 

Tees

Donateur
Er zijn nogal wat verschillende typen van die afdeklijst geweest volgens ETKA, afhankelijk vooral van productiedatum (maar check ook even de PR code voor de zekerheid!). Chroom is met JV1 erachter.

En speciaal voor @JeSko zijn ze ook in glanzend zwart verkrijgbaar ;):tongue:

Screenshot_20230224-124352_Brave.jpg
 

GerrieGrind

Nieuw lid
Bedankt @Tees! Ik ga thuis de PR code even checken en dan verder met de zoektocht. Heb op basis hiervan in ieder geval al wat Oekraïense sites gevonden waar e.e.a. verkrijgbaar is.

En mocht het allemaal niet lukken, dan zal ik de suggestie van @JeSko in overweging nemen :LOL:
 

Tees

Donateur
Goede kans dat je toch gewoon bij de dealer uitkomt hoor, maar bij websites als skoda-parts.com of oemvwshop.com heb je nog een kans. Maar of die goedkoper zijn dan de dealer (incl verzendkosten) is nog maar de vraag. Dealerprijs zou in de buurt van de €75 moeten liggen (volgens de catalogus). Ik denk trouwens dat je 3V0837643MJV1 moet hebben, zie dat die eerdere versies allemaal doorverwijzen naar deze (M).
 
Bovenaan Onderaan