Shortlease Octavia III gekregen

Rob-T6

Lid
Hey,

Alvast maar even voorstellen.

Ik ben Rob, 33 jaar en heb sinds een paar weken een knappe tijdelijke huur auto.
Door verandering van baan heb ik mijn oude Leaseauto in moeten leveren en heb ik in ieder geval voor de duur van een jaar een Octavia III als auto mee gekregen.

Veel eisen heb ik er bij de overstap niet voor gesteld, alleen dat het ruim genoeg moest zijn voor 3 kleine kinderen. Met de Octavia ben ik daar in zeker niet teleur gesteld.

Nu wat is het voor een....





Als ik het goed heb is het een 1.2 TSI Elegance in Racing Blue
 

Rob-T6

Lid
Hey,

Als ik weer echt mag uitzoeken staat de auto er zeker tussen, ligt dan echt aan uitrusting en leaseprijs ;)


De T6 is qua naam blijven plakken.

Ik heb een jaar of 4 een S80 T6 uit 1999 gereden, als auto voor erbij / de vrouw.
Alleen vlak nadat de 2e kleine er was kwamen er ook kosten aan voor ophanging en nieuwe banden en nog wat klein geneuzel. aanvullend ging mijn vrouw ergens anders werken en zou hij dagelijks gebruikt gaan worden voor ongeveer 70 km per dag hadden we besloten dat hij eruit moest.

Nu nog steeds wel een beetje spijt :(

Comfort en power is niet te vergelijk met de Octavia.... zweeft meer en is rustiger qua sturen.
Je wordt tijdens het rijden niet uitgedaagd, maar als je zin hebt in een stoplichtsprintje.... zijn er niet heel veel die het goed kunnen winnen van zo'n ouwe lullen bak :D
 

Bakkertje

Forumguru
Welkom hier, en het is inderdaad een elegance.
Hij staat in ieder geval als elegance op kenteken, als het een elegance business was geweest had ie xenon moeten hebben.
 
Bovenaan Onderaan