Shades voor achterdeuren hoe monteren?

bobracing

Forumguru
Hoi Heren,
Ik heb een mooi setje shades gekocht voor de achterdeuren maar volgens mij mis ik een paar klipjes om deze te doen monteren....

Weet iemand hoe je deze vast zet en welke klips? Heb nu mooie zonneschermen dus ik niet vast kan zetten op de achterdeuren :)
 

EdK

Forumguru
Zat er geen papiertje met uitleg bij ??
En welk merk shades heb je ?
Vaak is op de site van de leverancier / fabrikant wel een manual van 1 pagina te downloaden
 

bobracing

Forumguru
Origineel skoda :) Nee 2e hands gekocht en de mensen die de wagen hadden hadden deze ingeruild dus daar zitten de klemmen in :(
 

EdK

Forumguru
orgineel skoda dan zullen de klemmen ook via de dealer te verkrijgen moeten zijn
en ongetwijfeld zal die ook weten waar en hoe de klemmen gemonteerd moeten worden
Even uit t hoofd heb ik bij de Yeti met Climair schermen er een 4 tal per raam zitten op de vertikale lijsten gemonteerd
 

bobracing

Forumguru
denk ook zoiets... dacht als iemand de nummers al heeft kan ik de dealer gewoon bellen wat sneller is :)
 

EdK

Forumguru
ach als je het goed kunt verwoorden wat je nodig hebt dan kan dat toch ook telefonisch ?
 

bobracing

Forumguru
Nou dat dachten jullie telefonisch....
Heb maar gezegt dat ze erna moeten kijken als ik de wagen voor de terugroep actie breng. Dus als iemand een onderdeel nr heeft is dat denk ik een stuk makkelijker haha :)
 
Bovenaan Onderaan