Sfeerverlichting SuperB 2021

Superb1985

Nieuw lid
Hallo,

We rijden sinds 2 weken een superb combi, er zitten best veel functies en instelling op
en we zijn alles nog een beetje aan het ontdekken en aan het uitproberen.
Nu hebben we een vraag over de sfeerverlichting, de led strip in het dashboard en in de
deuren kan je van kleur veranderen. Is het ook mogelijk om de kleur van de verlichting
bij je voeten en in de deur (onder de armsteun, in het opbergvak) te veranderen?

JeSko

Forumguru
Klopt, mijne zijn aangepast op mijn mk2 Sup, van amber geel naar helder wit, maar dat duurde net te lang om effe indruk te maken op de passagiers, en het zou ook niet praktisch zijn om deze al rijdend van kleur te laten veranderen ;)

Gaat niet jammer genoeg.

Cordoba

Forumguru
@JeSko Ik neem aan dat @Superb1985 een vergelijkbaar ambient light systeem heeft als de Seat Leon, en dat kan wel ietsje meer dan jouw S2, kan via menuutje de kleur veranderen van bijv. blauw naar rood of amber om maar een paar kleuren te noemen:
iu
iu

JeSko

Forumguru
Dat weet ik @Cordoba , maar TS doelt op de voetenverlichting, die kan je, ook op de nieuwste Superb, niet veranderen tesamen met de ambient lighting aan de bovenzijde, zoals bv bij Mercedes mogelijk is. Mijn bedoeling was zeker niet om denigrerende te doen, het gaat echter gewoon niet want ik weet goed wat TS bedoelt en wat de nieuwste Superb kan qua sfeerverlichting, en dat is nog altijd meer dan mijn oubollige S2 inderdaad ;)

Cordoba

Forumguru
Ik dacht even dat je serieus bedoelde dat het kon door andere bolletjes te steken. Volgens mij heb ik ook wel eens ergens gezien dat iemand het wel voor elkaar heeft gekregen door de voetverlichting aan de ambient verlichting te knopen en ook de lichtbron aan te passen zodat deze ook op kleur ingesteld kon worden. Het is dus niet echt onmogelijk, maar ook niet eenvoudig om het 'even' aan te passen.

Superb1985

Nieuw lid
Hallo, bedankt allemaal voor jullie reacties. Jammer dat het standaard niet van kleur veranderd kan worden.
Heeft iemand die lampjes bij de voeten en in de deur onder de armsteun al eens vervangen? Zo ja hoe en door welke lampjes?

Bovenaan Onderaan