Sfeerverlichting/ambient light werkt niet?!

EdK

Forumguru
Ach misschien schrale troost.
Heb dan klein stukje op dashboard bij bijrijders kant van de wagen.
En de eerste week vond ik het leuk en nu valt het me eigenlijk geheel niet meer op....
Of ik moet er bewust naar kijken als ik heel toevallig in de ochtend in de file sta...
Ja leuk, maar zou het zeker niet missen als het er niet op zat.
 

Skodaatje1980

Actief lid
@EdK

In de flyer/prijslijst van het model van mij staat ook:

Verlichting in dashboard en portieren

Alleen voor de modellen:
Sport business
Business Edition Plus
RS business
Sportline business

Maar mijne “Business Edition” helaas niet
 

Japanese Power

Donateur
Klopt @EdK ik zie het bij mij ook als een leuke gimmick. Eenmaal ingesteld staat hij al ruim 2 jaar op dezelfde kleur… Maar los van dat weet de verkoper dus eigenlijk niet goed wat hij nu verkoopt qua opties. En dat vind ik wel een beetje kwalijk…
 

EdK

Forumguru
LEuke bij mij was @Japanese Power dat mijn dealer er met geen woord over gesproken heeft tijdens aflevering.
Maar goed hij voelde wel aan dat dit soort dingen mij toch niet echt boeide.
En heb keuze tussen wit en rood, maar rood in dashboard is voor mij nog steeds een VW kleur, dus is die wit !
Maar zou wel groen willen...... :koffie:
 

Antera

Donateur
Bijzonder is wel de menuoptie op de foto dat zou betekenen dat je het wel hebt. Werkt alleen savonds. Contact me andere even via whatsapp dan kijken we samen even.
 

emilio3333

Forumguru
Ik heb sinds vorige week ook een nieuwe Octavia Business edition en heb exact hetzelfde als de topic starter. Ik zal morgen even kijken of ik wel een ledstrip in het dashboard zie zitten. Vind dit toch wel een erg fraaie optie die ik het interieur veel hoogwaardiger vind maken in het donker.

Ik contact je binnenkort even @Antera
 

jongetje

Forumguru
Ik heb de business line plus met de ledstrips en dat menu is toch echt wel anders:

Ik heb de screenshots toegevoegd van hoe dat eruit ziet.
 

Bijlagen

  • 20240208_165605.jpg
    20240208_165605.jpg
    195 KB · Weergaven: 40
  • 20240208_165616.jpg
    20240208_165616.jpg
    200 KB · Weergaven: 40
  • 20240208_165625.jpg
    20240208_165625.jpg
    194 KB · Weergaven: 40

Alpha

Donateur
Omdat je twee zones hebt met licht. Nu heeft ie overal blauw licht. Ipv bijvoorbeeld rood in de dashboard streep en blauw bij de voeten.
 

hemi24

Forumguru
Bedankt voor de uitleg @Alpha, ik weet wel heel goed hoe het werkt! In de ID.3 zit hetzelfde menu (alleen heb je dan 3 zones).
Maar als je de eerste tegel hebt geselecteerd heb je sowieso al op alle zones de eerste kleur, dus je moet wel behoorlijk last hebben van OCD wil je dan het tweede schuifje op exact dezelfde kleur gaan zetten…
 
Bovenaan Onderaan