Servicemaatregel 94EW

hemi24

Forumguru
@MHaas : heb jij ooit meegemaakt dat je een nieuwe telefoon krijgt, die vervolgens bij eerste gebruik géén updates gaat downloaden?

Zal bij een nieuwe auto niet anders zijn…

Op het moment dat ‘ie op de productielijn staat krijgt ‘ie de (op dat moment) actuele versie; maar kans bestaat altijd dat de auto erachter de eerste is met een nieuwere versie.

MHaas

Nieuw lid
Met dat verschil dat ik een telefoon, af fabriek, uit de doos haal en een auto bij de dealer ophaal die hem voor € 1.500,- uit de verpakking heeft gehaald en rijklaar heeft gemaakt. Dan mag je er m.i. voor dat geld vanuit gaan dat minimaal de laatste software is geïnstalleerd, ofnie? :cautious:
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen...het gaat vast allemaal goedkomen. Het lijken me geen pannenkoeken bij Skoda.

hemi24

Forumguru
@MHaas : dan ben je mooi opgelicht, want volgens de kleine lettertjes is die 1070 euro al incl. BTW én de overige kosten die men nog een keer extra aan jouw doorrekent…!

IMG_4491.jpeg

Geen idee wie er feest gaat vieren van die extra 700 euro?!?

Dat wordt een goedbetaald flesje wijn met bloemetje…

MHaas

Nieuw lid
Gelukkig nog niet betaald....:wacht:....zal morgen eens bellen. Denk dat ik al weet hoe het zit. Heeft iets met extra's en bijtelling te maken..

Darks

Nieuw lid
Wat is dat voor een bedrag zeg. Ik was al vervelend over de 360 EUR afleverkosten op mijn bestelbon. Toen ik 10 jaar geleden een auto kocht stond dat er niet eens op of werd het meteen geschrapt als geste.

Bovenaan Onderaan