Servicemaatregel 94EW

Zijn er nog meer gebruikers met deze melding? Is dit de allang geleden aangekondigde software update?

Ik kreeg deze vanochtend op het scherm toen ik weg wilde gaan, ben benieuwd wat het is.

Okkie2

Nieuw lid
Van het tweakers-forum:
e gaven aan gelijk een update te doen m.b.t. 94EW S- ACC Schakelaar. Dealer kon niet precies uitleggen wat de update m.b.t. de ACC schakelaar zou doen. Ik heb geen issues voor zover ik weet met mijn ACC schakelaar.

Net een afspraak gemaakt bij de dealer, is inderdaad de cruise control hendel die vervangen moet worden is een preventieve actie, zelf momenteel geen probleem hiermee.

@skkofan denk voor alle modellen die van mij is geleverd op 1 november mijn buurman een maand later en heeft geen melding. Zal denk ik voor de mhev en phev gelden de hendels zijn gelijk

rdrummen

Senior Member
Zijn er nog meer gebruikers met deze melding? Is dit de allang geleden aangekondigde software update?

Ik kreeg deze vanochtend op het scherm toen ik weg wilde gaan, ben benieuwd wat het is.
Ik kreeg vanochtend ook deze melding; heb gebeld en een afspraak gemaakt. Het blijkt te gaan om een ACC-schakelaar/hendel die vervangen moet worden. Ik heb er zelf nog geen problemen mee.
(wel tegelijk nog wat andere zaken gemeld om te laten controleren)

@Jeroen Middag Als je de melding dus hebt gehad waarschijnlijk wel, maar kan ook zijn dat het type dat geplaatst is wel een goed type is. Even bellen met de dealer kan nooit kwaad. Er staat ook in de melding als het al is uitgevoerd dat je de melding mag negeren.

Marchel1

Actief lid
Hier ook de melding.
Ik heb geen problemen met de ACC, maar we gaan het zien.
Zou fijn zijn als andere problemen/probleempjes een keer opgelost worden.
Off topic. Klopt het dat er sinds de update van de handleiding in maart en de kaart versie 25.1 geen updates meer geweest zijn?

Bovenaan Onderaan