Second thoughts over de bestelde kleur

2015ABL

Forumguru
Ik heb onlangs een O3 Combi besteld in de kleur Brilliant Silver. Ik heb de auto ooit zo zien rijden, en dacht "wow". De lijnen lijken erg goed uit te komen en het lijkt tijdloos. Het wordt een ABL versie met pluspakket, dus met chromen reling en raamomlijsting, 17 inch Teron velgen, sunset, zonder xenon (is een 1.2 tsi dsg, was niet mogelijk om bij te bestellen, enkel op een elegance....).

Nu ik aan het wachten ben, slaat de twijfel toe..... :D Geen octavia combi in het zilver meer gezien (jawel één met 16 inch zonder chroom), ik zie ze vooral in het blauw, zwart, etc. Toch maar niet beter Metal Grey of Moon White nemen? Bij de donkere lijkt het chroom beter uit te komen, en de witte ziet er wat "blitser" uit.

1-680x510.jpg 2-680x510.jpg

a.jpg

Voor de winter heb ik deze velgen op het oog (wordt geleverd op zomerbanden denk ik in april). De gemini in 18 inch (of de 17 inch matterhorn van de yeti die hier erg op lijkt, kan dat ook?). Hieronder afgebeeld op een versie met xenon, maar zonder chroom:

skoc016_51fa5747a29da.jpg

:pieker::pardon::nailbiting:
 

Falcon

Donateur
a-jpg.35514

Dit is toch een vette wagen? Prima kleur.. wel zal ik je verlaging aanraden.

Er is trouwens een topic over alle kleuren.
 

Falcon

Donateur
Kan dat ook achteraf? Of is het goedkoper om af fabriek te bestellen?

Mbt die foto met de donkere gemini velgen: ik vind het zilver glanzend veel mooier, hoe krijg ik dat zo?

Dat is goedkoper achteraf. Wij hebben daarvoor zelfs op het forum iemand voor die dit voor een redelijk prijs uitvoerd (vanuit zijn bedrijf). Namelijk @Antera

Meerdere mensen hierop het forum hebben ondertussen bij hem hun auto laten verlagen. Daarnaast kan hij dan gelijk ook aanpassingen doen in de boordcomputer om bepaalde functies aan/uit te zetten. Bijv.. achterlichten aan bij dagrijverlichting voor.

Ik moet zeggen de kleur op de laatste foto is ook niet slecht :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

heusinkveldb

Forumguru
Om heel eerlijk te zijn vind ik het wel een beetje een saaie kleur, of laat ik het zo zeggen dat als ik een zilvergrijze besteld zou hebben, niet voor de zilveren dakrails en chromen raamomlijsting zou hebben gekozen.
Ik zou dan gaan voor de zwarte accenten, dus alles zwart, zwarte grille en spiegelkappen.

Ik heb zelf ook nog een Peugeot 107 in het zilvergrijs. Deze was standaard vrij saai en heb ook zwarte accenten toegepast en nu ziet het er een stuk stoerder uit.

Bij zilvergrijs komt het chrome minder mooi uit. Nogmaals dit is puur persoonlijk, de configuratie verder is super en ik weet zeker dat als je hem eenmaal hebt, de twijfel al snel is verdwenen :D
 

Flem_nl

Forumguru
Ben na 1.5 jaar nog altijd erg blij met mijn keuze voor deze kleur. De combinatie met de chromen raamlijsten, sunset, Eibach verlaging, RS spoiler en 18" Alaris velgen maken het in mijn ogen echt af en geeft een zeer strakke look!
 

PCK

Senior Member
Niks mis mee !! Ik heb zelf een HB !!
Velgen zijn de benen van een vrouw !!! dus daar kun je nog mee "spelen"
 

CDK

Forumguru
Kleur is heel persoonlijk, maar ik vind het mooi en chique :jaja:
Voor verlagen loopt er een groupbuy, zie mijn onderschrift voor de link (alleen zichtbaar in je webbrowser en niet in tapatalk) je kan nog meedoen en het is de helft goedkoper als via je dealer ;)
 

canth

Actief lid
Ik ben zelf geen fan van zilvergrijs, mijn vorige auto's waren wit of metal-grey, ik zou dus één van de andere kleuren kiezen. Heb zelf laserwhite gekozen, dat is de kleur van de eerste foto (hey, toevallig ook mijn wagen :D
Nogmaals: helemaal persoonlijke keuze!
Verlaging is overigens bijna een must. De auto knapt er visueel en rijtechnisch behoorlijk van op.
 

Blackokkie2

Forumguru
Tja, ik ben zacht gezegd geen fan van zilvergrijs(alsof hij in de blanke lak staat), maar de kleur staat de auto wel.
 

2015ABL

Forumguru
Ben na 1.5 jaar nog altijd erg blij met mijn keuze voor deze kleur. De combinatie met de chromen raamlijsten, sunset, Eibach verlaging, RS spoiler en 18" Alaris velgen maken het in mijn ogen echt af en geeft een zeer strakke look!
Foto's!
 

PCK

Senior Member
Heb er net een paar in mijn foto galerij gezet, geen idee hoe het werkt om in een keer in beeld te krijgen.
(sorry :wavecry:)
 
Bovenaan Onderaan