2015ABL
Forumguru
Ik heb onlangs een O3 Combi besteld in de kleur Brilliant Silver. Ik heb de auto ooit zo zien rijden, en dacht "wow". De lijnen lijken erg goed uit te komen en het lijkt tijdloos. Het wordt een ABL versie met pluspakket, dus met chromen reling en raamomlijsting, 17 inch Teron velgen, sunset, zonder xenon (is een 1.2 tsi dsg, was niet mogelijk om bij te bestellen, enkel op een elegance....).
Nu ik aan het wachten ben, slaat de twijfel toe.....
Geen octavia combi in het zilver meer gezien (jawel één met 16 inch zonder chroom), ik zie ze vooral in het blauw, zwart, etc. Toch maar niet beter Metal Grey of Moon White nemen? Bij de donkere lijkt het chroom beter uit te komen, en de witte ziet er wat "blitser" uit.
Voor de winter heb ik deze velgen op het oog (wordt geleverd op zomerbanden denk ik in april). De gemini in 18 inch (of de 17 inch matterhorn van de yeti die hier erg op lijkt, kan dat ook?). Hieronder afgebeeld op een versie met xenon, maar zonder chroom:

Nu ik aan het wachten ben, slaat de twijfel toe.....

Voor de winter heb ik deze velgen op het oog (wordt geleverd op zomerbanden denk ik in april). De gemini in 18 inch (of de 17 inch matterhorn van de yeti die hier erg op lijkt, kan dat ook?). Hieronder afgebeeld op een versie met xenon, maar zonder chroom: