SEAT Leon ST Sportstourer FR Launch Edition

Sauce

Lid
Dat is alleen als je de Media Plus hebt. De normale Media kan dit niet

Ik weet dat de vorige nog een Media Plus upgrade had, maar voor deze nieuwe versie zie ik die niet in de optie lijst staan.
Heb jij al de kans gekregen om zo'n nieuwe Seat Leon in te lezen? Anders kunnen we wel eens iets regelen en afspreken eenmaal ik mijn wagen in ontvangst heb genomen :D
 

PizzaPieter

Forumguru
Knappe wagen.

Mijn nieuw werk heeft voor mij een Seat Leon ST Style bestelt. Wordt pas rond april geleverd.
Bij mijn vorige werk had ik een Octavia Style Combi '17.

Heb jij enig idee of de multimedia scherm videobestanden ( via USB ) kan lezen?
Als ik toch s in de situatie kom dat ik gewoon een nieuwe auto vd zaak kan bestellen....heerlijk!
 

Antera

Donateur
Ik weet dat de vorige nog een Media Plus upgrade had, maar voor deze nieuwe versie zie ik die niet in de optie lijst staan.
Heb jij al de kans gekregen om zo'n nieuwe Seat Leon in te lezen? Anders kunnen we wel eens iets regelen en afspreken eenmaal ik mijn wagen in ontvangst heb genomen :D

Heb die nog niet onder handen gehad en moet eerlijk zeggen dat er nog maar weinig zijn
 
Gisteren de knoop doorgehakt en de nieuwe SEAT Leon ST Sportstourer FR Launch Edition met de 1,5 TSI (150 pk) met 6 versnellingen handbak besteld.
Kleur is Nevada White.
Levering eind augustus / begin september.

Welke andere auto's heb je nog overwogen? De nieuwe Octavia Combi, bijvoorbeeld? En waarom heb je uiteindelijk voor de Seat gekozen? Ik ben zelf aan het twijfelen tussen de Octavia, de Golf Variant, de Seat Sportstourer en de Ford Focus Clipper.
 
Bovenaan Onderaan