Seat Leon 5F ST 1.6 TDI

B.Stuurder

Forumguru
Maar verder vinden jullie mijn Leon wel mooi? :D
Ik heb hem zelfs zelf ook overwogen. Maar gekozen voor de Octavia, niet noodzakelijkerwijs vanwege het uiterlijk. Wat ik wel vond tijdens de proefrit destijds, is dat de Leon heel "licht" aanvoelt. Persoonlijk vond ik dat niet zo prettig, maar ik moet zeggen dat het een benzine auto was en ik diesel gewend was.
Ik denk dat je hiermee het maximale uit je mogelijkheden hebt gehaald @emilio3333

Excuses voor het verstieren van je topic.....
 

emilio3333

Forumguru
@reeseend: gefeliciteerd!! Welke ga je krijgen? Ook weer met DSG?
De facelift is toch weer een stukje mooier en heeft elektronische handrem, rijdt erg fijn.

@B Stuurder: klopt. Ik rijd diesel inderdaad en deze is ook heel 'licht'. Vind ik zelf heerlijk fijn rijden. Vooral het bochtenwerk. Maar is gewoon wat je zelf het fijnste vindt.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik moest ook even wennen toen ik uit mn O2 combi 1.8TSI FL overstapte op de Leon ST 1.4 ACT. Maar toen ik een paar maanden geleden een tijd in de O3 1.2TSI reed, was ik érg blij dat ik weer terug kon in mn Leon. Rij- en stuurgedrag is veel beter.

Om over de stoelen maar niet te spreken...
 

rudolfi

Forumguru
Het lichte rijden van de Leon wordt zeker anders als je de optie drive mode bijbesteld.
Normal mode is heel licht, maar sport mode is precies goed.
 

EdK

Forumguru
Het feit de ene baan andere privileges (want dat zijn het inderdaad wel) met zich meebrengt dan een andere baan, hoort er gewoon bij - en is ook helemaal niet erg.

Gun een ieder zijn privileges hoor, maar vaak kunnen die ook gerust wat minder.


Je maakt de fout om de opmerking die over hemzelf gaat, direct naar jou eigen situatie te vertalen.

Sorry @MarcoO2 en @B.Stuurder ............( K#t ZON )
 
Bovenaan Onderaan