Seat Leon 310

LenK

Forumguru
Leon Cupra Limited Edition

310 pk en 425 nm uit het 2 liter tfsi blok ! 259 kmh

En dat voor € 32995.

Niet alleen snel rijden maar ook snel bestellen want er zijn er maar 100 :icon_smile_dead:

Meer info
 
Leon Cupra Limited Edition

310 pk en 425 nm uit het 2 liter tfsi blok ! 259 kmh

En dat voor € 32995.

Niet alleen snel rijden maar ook snel bestellen want er zijn er maar 100 :icon_smile_dead:

Meer info

He LenK, wil je ons per se van de Skoda's afhelpen of zo? :winkie:
Nooit geweten dat je zo'n voorkeur voor racemonsters had.
 

MarcoO2

Forumguru
He LenK, wil je ons per se van de Skoda's afhelpen of zo? :winkie:
Nooit geweten dat je zo'n voorkeur voor racemonsters had.

Twee keer zoveel pk's en een twee keer zo hoog koppel voor dezelfde prijs als mijn O2 kost... je hebt uiteraard wel wat minder auto en minder toeters & bellen, maar zoveel vermogen heeft ook wel wat...

Maar toch, al met al, geef mij maar mijn O2!
 

___JC___

Forumguru
Goeie actie van SEAT wat mij betreft en zeker een manier om SEAT weer even te manifesteren als het sportieve merk van VAG. Maar hoe moet je in vredesnaam al dat vermogen kwijt zonder sperdifferentieel of powercontroller?

Ik heb inmiddels in heel wat snelle Leons gereden met als toppunt de 280pk FR. Maar die had dus WEL een powercontroller waardoor niet al het koppel in de eerste versnellingen beschikbaar was. Dat reedt dus nog best wel lekker voor zoveel vermogen op de voorwieltjes. Ben benieuwd wat de ervaringen worden met deze Leon, maar ik vermoed in lijn met de 147GTA toen die net uit kwam. Een krankzinnige auto !!
:smiley29:
 
Bovenaan Onderaan