My1stIbi
Actief lid
Hoewel ik geen Skoda bezitter ben heb ik me toch maar aangemeld voor dit forum. Sinds augustus vorig jaar rij ik een Seat Ibiza ST 1.2 TDi Ecomotive en ben daarom de laatste tijd actief op seat-online.nl. Met de aanschaf van de auto heb ik ook een VCDS-kabel gekocht omdat het me leuk leek zelf instellingen aan de auto te kunnen aanpassen. Ik heb hier ook een pdf voor gemaakt, zie m´n ¨handtekening¨.
Ik heb het vermoeden dat de Fabia II Greenline en m´n Ibiza meer delen dan alleen dezelfde motor. En omdat m´n buurman recent z´n Fabia GL ´gekregen´ heeft ben ik alleen maar nieuwsgieriger geworden
Ik hoop hier dus wat te leren maar mogelijk ook mensen te helpen, met VCDS bv.
Verder rij ik al een tijdje op deze planeet rond, in het verleden voornamelijk met Citroëns.
Toen ik ´klein´ was ook wel gesleuteld aan auto´s, bij gebrek aan warme garage en handigheid doe ik dat al een aantal jaren niet meer.
Voor wie verder wil lezen, een link naar m´n showroom pagina op SO, met foto´s. :winkie:
Ik heb het vermoeden dat de Fabia II Greenline en m´n Ibiza meer delen dan alleen dezelfde motor. En omdat m´n buurman recent z´n Fabia GL ´gekregen´ heeft ben ik alleen maar nieuwsgieriger geworden

Ik hoop hier dus wat te leren maar mogelijk ook mensen te helpen, met VCDS bv.

Verder rij ik al een tijdje op deze planeet rond, in het verleden voornamelijk met Citroëns.
Toen ik ´klein´ was ook wel gesleuteld aan auto´s, bij gebrek aan warme garage en handigheid doe ik dat al een aantal jaren niet meer.
Voor wie verder wil lezen, een link naar m´n showroom pagina op SO, met foto´s. :winkie: