Schokbrekers accepteren?

SteGo

Donateur
Ik moet drempels ook wel met een beetje beleid nemen, maar niet zo ernstig als in de openingspost wordt vermeld. Maar dat kan ook komen doordat de CNG-variant een wat grotere bodemvrijheid heeft dan z'n Greentec-benzinebroertjes (134mm ipv 121mm)

Voor de rest; tjah met al die milieuvriendelijke gebakjes van tegenwoordig zit je lekker over die drempels te schrapen. M'n vorige Toyota iQ deed het ook graag, daarmee moest ik voorzichtiger over drempels dan met de Citigo.
Dat het VAG-trio ook niet zo blij is met drempels is al jaren bekend en ik zou met dat soort info gewoon rekening houden bij aanschaf. Je moet je er of op instellen dat drempels gewoon heel vervelend zijn, of je had een importer moeten kopen zonder Greentech die hebben namelijk 136mm bodemvrijheid. Het viel me in het online aanbod al een aantal keren op dat veel van die geimporteerde VAG-drielingen geen Greentech, Bluemotion, Ecomotive uitvoeringen zijn. Of ... (maar dat is vloeken in de kerk hier) .. je had ipv een Citigo een Kia Picanto, Suzuki Ignis oid moeten kopen. :shutup:

Als we nog een paar jaar wachten heeft straks iedereen een Suzuki Jimny, Toyota LandCruiser, of zoiets dergelijks nodig om nog binnen de bebouwde kom te kunnen rijden. :deuk::D
 

Niels83

Forumguru
kun jevals TS ook het volgen van een topic stoppen? inmiddels weet ik dat het 'normaal' is. en de rest van de discussie heeft niets met mijn vraag te maken.
 

Rosinfield

† In Memoriam
kun jevals TS ook het volgen van een topic stoppen? inmiddels weet ik dat het 'normaal' is. en de rest van de discussie heeft niets met mijn vraag te maken.
Ik denk dat je er beter doet in zo'n geval je irritatie daaromtrent op fatsoenlijke wijze direct in het topic te ventileren. De ervaring leert dat anderen zich daar dan direct iets aantrekken door off topic discussies achterwege te laten. Zo werkt dat hier; gewoon even aangeven
 

Rosinfield

† In Memoriam
En dat geldt dus evenzo voor een door je zelf gestart topic, zo heb ik zoeven proefondervindelijk vastgesteld
 

Cordoba

Forumguru
Misschien is het handiger om een moderator te vragen om de posts over het milieu te verplaatsen naar een apart topic? Dan geldt voor dit topic dat de vlag de lading weer dekt, en kunnen degenen die daar behoefte toe hebben verder discussieren over de milieuregels.
@Peter-036 zou jij dit aan willen passen?
 

Niels83

Forumguru
Ik denk dat je er beter doet in zo'n geval je irritatie daaromtrent op fatsoenlijke wijze direct in het topic te ventileren. De ervaring leert dat anderen zich daar dan direct iets aantrekken door off topic discussies achterwege te laten. Zo werkt dat hier; gewoon even aangeven

ik irriteer me eigenlijk.. grappig dat je dat denkt. de discussoe interesseert me ook niet. ik heb mijn antwoorden vermoed niet dat er nog meer op komt waardoorvhet toch op lost. dus ga je gang.

en of het stop betwijfel ik, het is nl al aangegeven waar ook niet op gereageerd is.
 

Rosinfield

† In Memoriam
ik irriteer me eigenlijk.. grappig dat je dat denkt. de discussoe interesseert me ook niet. ik heb mijn antwoorden vermoed niet dat er nog meer op komt waardoorvhet toch op lost. dus ga je gang.

en of het stop betwijfel ik, het is nl al aangegeven waar ook niet op gereageerd is.
Ik denk niet dat je je irriteert, hooguit dat je je ergert of dat iets je irriteert ;)
Maar echt, over het algemeen werkt het hier zo dat moderatoren nauwelijks hoeven in te grijpen. We kunnen elkaar hier overal op aanspreken is mijn ervaring en ook dat daar dan adequaat op wordt gereageerd.
 

JeSko

Forumguru
@Niels83

Pff had je nu gewoon gevraagd, "jongens ik heb mijn antwoord zouden jullie on topic willen blijven of dit topic willen laten voor wat het is?"

Dan word dat hier direct gedaan hoor. We waren al gestopt overigens, want de reacties waarin ik en @Rosinfield zelf aangeven verder te pm'en komen voor uw reactie waarin je vraagt om te kappen. Dus ;)

Liefst geen dingen insinueren die er niet zijn, fijne feesten nog en ik zal hier ook niet meer terugkomen. :)
 

Niels83

Forumguru
@Niels83

Pff had je nu gewoon gevraagd, "jongens ik heb mijn antwoord zouden jullie on topic willen blijven of dit topic willen laten voor wat het is?"

Dan word dat hier direct gedaan hoor. We waren al gestopt overigens, want de reacties waarin ik en @Rosinfield zelf aangeven verder te pm'en komen voor uw reactie waarin je vraagt om te kappen. Dus ;)

Liefst geen dingen insinueren die er niet zijn, fijne feesten nog en ik zal hier ook niet meer terugkomen. :)

jullie 2 maken er meer van. wat mij betreft gaan jullie nog uitgebreid verder. ik heb er alleen niks mee of aan dus wil ik het niet meer volgen.

jullie maken er van dat ik ergens last van zou hebben. maar het enige waar ik nu last van heb is dat jullie nu doen alsif dat zo is.
 

Hakar

Donateur
Hé de kerst is voorbij hoor, duurt weer een jaar voor vrede op aarde.....
Hoe kom je daar nou weer bij.
Ik ben al vier dagen met het kerstvlees bezig op de bbq.
Iedere keer wanneer ik het er aan toe heb om er van te gaan smullen heeft de rest het al lekker weggewerkt.
Maar weer een nieuw stuk vlees op de Q en geen gasten uitgenodigd voor vanavond.
Kan ik vanavond zelf ook smullen.

Sorry super :ot: maar moet even kwijt dat kerst langer duurt dan twee dagen :jaja:
 
Bovenaan Onderaan