Vandaag een ander stuur gemonteerd. Huidige stuur had hier en daar wat beschadigingen in het leren van het in en uit stappen, en waarschijnlijk van ringen of dergelijke. Kon voor weinig een andere kopen van een schade auto waarbij de kont in elkaar zat.
Had nog wat leder spul over van vorige maand toen ik het hele ledere interieur had aangepakt. Stuur eerst gereinigd en en daarna geseald met Gyeon coat. Is makkelijk werken zo, met een los stuur

Ik kwam tijdens montage ook nog achter dat het nieuwe stuur nog een extra aansluiting had, hoogstwaarschijnlijk van het stuur verwarming, nu heeft helaas mijn auto deze optie niet, dus het stekertje zo gelaten voor wat het is. Misschien voor in de toekomst, maar zal best wat werk zijn, nieuwe sleepring, kabels enz
Ook nog een originele kofferbak mat besteld bij kopacek, hiermee stonden ze opeens mee op de stoep zonder voorbericht of t&t, maar goed hij is binnen.
7 oktober naar vag techniek voor aanpassen motor stage 1 en dsg stage 2. Heb hier erg veel zin in, de auto begint al aardig naar wens te raken.
Er zitten nog 3 tal deukjes in buitenom, die ik er nog eruit wil laten halen doormiddel spot repair. En daarna wil ik hem eigenlijk nog eens goed (laten) polijsten. Maar ik denk dat dat een mooi klusje is voor begin volgende zomer.