Sinds de aanschaf was het carter altijd al wat vettig bij de aftapplug. Na de vorige beurt nog steeds ondanks een nieuwe plug. Ik dacht ik die ff kleine beurt voor de vakantie met nieuwe ATE schijven en blokken voor.
Na nieuwe olie, filter en plug begin hij harder te lekken.
Weer op de brug gezet en wat schetst mijn verbazing een scheurtje in het carter bij de aftapplug!
Tja nieuw carter nog voor de vakantie (best wat werk) of ontvetten (lastig), monteren met vloeibare pakking, nachtje drogen en olie erop en na de vakantie nieuw carter.
Een nieuw carter is niet duur via Autodoc. Adviezen welk merk carter ik moet kiezen?
Ik zag trouwens bij een paar carterpannen een modificatie bij de aftapplug. Wel wenselijk aangezien het aluminium daar heel dun is (te dun).
Na nieuwe olie, filter en plug begin hij harder te lekken.
Weer op de brug gezet en wat schetst mijn verbazing een scheurtje in het carter bij de aftapplug!
Tja nieuw carter nog voor de vakantie (best wat werk) of ontvetten (lastig), monteren met vloeibare pakking, nachtje drogen en olie erop en na de vakantie nieuw carter.
Een nieuw carter is niet duur via Autodoc. Adviezen welk merk carter ik moet kiezen?
Ik zag trouwens bij een paar carterpannen een modificatie bij de aftapplug. Wel wenselijk aangezien het aluminium daar heel dun is (te dun).