Schema facelift achterlichten

Rene41

Nieuw lid
Beste forumleden, ik heb even een vraagje betreffende het schema van de facelift achterlichten voor een kodiak 2022.Ik heb 5 pagina’s gekregen van de pin bezetting van het achterlicht en dat is mij grotendeels duidelijk. Alleen heeft ieder achterlicht een violette draad op pin 5, ik zie daar een nummer bij staan . In dit geval 18 maar kan dus niet zien waar de 18 naar verwijst. Is er misschien iemand die mij kan helpen?

Bijlagen

• IMG_6094.jpeg
    IMG_6094.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 21

hemi24

Forumguru
Volgens mij bedoel je pin 4 en niet 5?
Kan het zijn dat dit naar de trekhaakmodule gaat (i.v.m. uitschakeling mistachterlicht)?

Ben benieuwd watvoor project dit wordt waar je mee bezig bent…!

Rene41

Nieuw lid
Oohhhh sorry wat dom, idd pin 4.
Ik ben het project gestart om de facelift achterlichten in te bouwen in mijn Kodiaq.
Nu heb ik alles grotendeels voor elkaar, maar ieder achterlicht heeft op pin 4 de violette draad met een verwijzing naar een locatie met een nummer en ik heb helaas maar 4 pagina’s van het schema waar alleen de connectors opstaan van de achterlichten.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen hiermee.
Het signaal van de mistlamp wordt denk ik automatisch via de trekhaak module omgezet zodra hij de aanhanger herkend, dit loopt via de can bus volgens mij.

Antera

Donateur
18 verwijst naar een andere pagina en als het goed is naar lijn 18 van het complete schema.

Onderin de schema's zie je die nummers staan

Tees

Donateur
Wel een leuk projectje. Misschien een how-to ervan maken en hier posten? Of iig fotos van voor en na, dan kan iedereen meegenieten.

Rene41

Nieuw lid
Ga ik zeker doen, ik ben nog in de verzamel fase.Moet best veel veranderend worden, tot zelfs eigenlijk de side assist sensoren, maar probeer daar een andere oplossing voor te vinden. Ik probeer alles voor een redelijke prijs te vinden.Het is nog even een zoektocht.

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan