schakel probleem

Superp

Nieuw lid
ik ben sinds 2 weken de trotse bezitter een heel mooie Superb uit 2005,maar heb vandaag na hem te hebben gepoetst geen meter meer kunnen rijden, ik kreeg de shifter niet meer van de parkeerstand. het heeft geresulteerd in een bezoeje van de ANWB maar dat mocht ook niet baten. het schakelpookje zat muurvast, heeft iemand dezelfde ervaringen en hoe heb je dit opgelost. Zoniet moet ikme tot de dealer wenden
 

Gieliovd

Forumguru
Heb je geprobeerd met het knopje om de pook te bewegen zonder de auto te starten de pook te bewegen? Wellicht is er iets stoms geblokkeerd.

Staat de auto op een vreemde helling zodat de bak onder stress staat?

Maar goed, dit zou de ANWB ook moeten hebben bekeken.

Succes he!
 

Superp

Nieuw lid
hebben ze gedaan maar helaas, de ANWB stuurt nu een bergingsbedrijf om de auto naar de garage te brengen. En nu maar hopen dat het me geen rib uit het lijf kost. Bedank trouwens voor de reactie
 

ikke

Lid
ik heb hetzelfde tegengekomen. Ik kon mijn motor wel starten maar niet in versnelling (automaat) steken.

Momenteel zijn ze mijn contactslot aan het veranderen, misschien ligt de fout daaraan. Anders zullen het grotere kosten worden. Maar mijn auto is nog niet 1 jaar oud. :407:
 

Superp

Nieuw lid
Nou ben net gebeld door de garage en de knop van de schakelpook is kapot en wordt en een nieuwe besteld. kosten 150 euro. valt nog mee gelukkig
 
Bovenaan Onderaan