Schade

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjef

Nieuw lid
iemand heeft een kras op mn wagen gereden, gelukkig heeft iemand dit gezien en het kenteken genoteerd en onder mijn ruitenwisser gestoken (anoniem...)Weet iemand waar (site) ik de adresgegevens van een kenteken kan opvragen? eventjes vriendelijk de schade verhalen
1439.gif

zelf kan je dat niet adhv een nummerplaat, alleen de politie kan dat, dus eventjes naar daar lopen zou ik zeggen...

AGTon

Forumguru
Als je iemand kent die bij een bank of verzekeringsmaatschapij werkt is het ook wel na te trekken hoor

Maarten

Forumguru
Gewoon netjes aangifte doen bij de politie en vervolgens hen de zaak op laten lossen!
Verlaten plaats ongeval is nog steeds een misdrijf!

Henny

Actief lid
Je kan het ook door je verzekeringsmaatschappij laten doen, als je all-risks verzekerd bent. Zij kunnen zien bij welke maatschappij die auto verzekerd is.

Henny

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Maarten_SFCEP</font><hr />

Gewoon netjes aangifte doen bij de politie en vervolgens hen de zaak op laten lossen!
Verlaten plaats ongeval is nog steeds een misdrijf!

[/ QUOTE ]
Jij hebt veel vertrouwen in de politie!
Bij mijn gestolen Octavia vorig jaar oktober, waren ze maar bijster weinig geïnteresseerd in meer informatie van mijn kant over andre gestolen Octavia's in dezelfde nacht/week, van dezelfde uitvoering en leeftijd...
frown.gif

Frankie

Actief lid
Hey Henny... nu je het er toch over hebt. Wordt t niet eens tijd om de "vorige" auto uit je handtekening te halen ? Zet er dan iets in over je huidige O2. Dat ie gestolen werd is natuurlijk erg vervelend, maar was dat de reden om m daar te noemen ? just curious..

Henny

Actief lid
Jij bent nogal nieuwsgierig hè?
wink.gif

De nieuwe heb ik uitgebreid beschreven ergens anders op het forum en foto's geplaatst. Erg blij mee hoor, maar met m'n oude was ik ook heel erg tevreden en wilde hem nog lang niet kwijt, ook al vanwege de kleur. Kan er dus moeilijk afscheid van nemen en ik zie vaak ook gegevens van toekomstige auto's, dus ik dacht ik doe het van m'n "oude". Maar ik zal er eens over denken ..

RSlogo

Actief lid
Zowel met de Politie als verzekering, moet je geluk hebben dat je iemand treft die ervoor gaat. Bij de RDW kijken, geeft je natuurlijk een beeld van de daderwagen. Misschien kom je hem tegen, zo herken je hem zeker sneller. Ik heb een vergelijkbare situatie gehad, hierbij heeft de bestuurder ontkend en daar mee einde verzekeringsverhaal.

Dus ik wens je meer geluk en succes.
xyxthumbs.gif

Henny

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: RSlogo</font><hr />

Zowel met de Politie als verzekering, moet je geluk hebben dat je iemand treft die ervoor gaat. Bij de RDW kijken, geeft je natuurlijk een beeld van de daderwagen. Misschien kom je hem tegen, zo herken je hem zeker sneller. Ik heb een vergelijkbare situatie gehad, hierbij heeft de bestuurder ontkend en daar mee einde verzekeringsverhaal.

Dus ik wens je meer geluk en succes.
xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Als hij/zij ontkent en je hebt 2 getuigen is het geen einde verhaal. Je kan dan naar het Waarborgfonds motorverkeer stappen. En zoals ik al schreef bij all-risks is het geen kwestie van zin hebben, ze willen het uitbetaalde bedrag gewoon verhaald hebben.

RSlogo

Actief lid
De twee getuigen waren mij linker en rechter oog. Een wieldop van een voorganger liep er af en rolde met 120km/u als een cirkelzaag over mijn nieuwe Seat Leon, dag bumper! Natuurlijk kun je op een autoweg niet veel doen, dus kenteken genoteerd en door gegeven aan de leasemaatschappij. De rest van het verhaal weet je. Conclusie blijft voor mij het zelfde, je nieuwe wagen wordt nooit meer zoals hij was.
smiley29.gif

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Henny</font><hr />

Jij bent nogal nieuwsgierig hè?
wink.gif

De nieuwe heb ik uitgebreid beschreven ergens anders op het forum en foto's geplaatst. Erg blij mee hoor, maar met m'n oude was ik ook heel erg tevreden en wilde hem nog lang niet kwijt, ook al vanwege de kleur. Kan er dus moeilijk afscheid van nemen en ik zie vaak ook gegevens van toekomstige auto's, dus ik dacht ik doe het van m'n "oude". Maar ik zal er eens over denken ..

[/ QUOTE ]

Ik ben met vlagen inderdaad iets TE nieuwsgierig EN bemoeizuchtig !!!
wink.gif

superjef

Nieuw lid
heb contact opgenomen met de politie en zij zullen de dader een bezoekje brengen. Zij zeiden mij ook dat als hij ontkent iets gedaan te hebben, de politie niks kan doen. ben daarom zelf wel benieuwd wie het is geweest. Zal eens een vriend bij de bank vragen of hij kan kijken wie het is. Bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan