Schaalmodellen

Henny

Actief lid
Bij het surfen op internet kwam ik op een site die heel veel verschillende modellen heeft in verschillende schalen.
Heb zelf van de dealer bij mijn O² een mooi 1/43 model gekregen ook in blauw metallic, maar op deze site hebben ze ook 1/72 en 1/24.
Las ergens dat Michel hier in Nederland geen Fabia combi in graphite grey kon krijgen. Daar hebben ze er wel eentje maar dan wel in 1/24.
http://www.toysinstock.co.uk/products.asp?cg=ABREX&offset=5
Je kan bovenin dan verder zoeken.
Fabia, Octavia 1 en 2, de Yeti en Superb zag ik.
 

Michel

Forumguru
Henny, bedankt voor de tip!

Van de dealer (S-point) had ik inderdaad een zwart schaalmodel van de Fabia Combi gekregen, omdat volgens zijn zeggen de kleur Graphite Grey niet zou bestaan. Ik heb van de dealer trouwens de modellen van Kaden (www.kaden.cz) gekregen en niet van Abrex.
 

DJNeO

Actief lid
Toch leuk... kennisen uit skoda land /forum/images/graemlins/smile.gif
Heb over de e-mail gevraagd of ze aan een model van de Fabia Combi konden komen, in de kleur flamenco Red Metalic...
Komen mijn ouders terug... Hebben ze zelf DRIE modellen mee genomen... ik helemaal blij natuurlijk, alle drie in de kleur flamenco red, en heb ze op schaal: 1/24, 1/43 en 1/72 /forum/images/graemlins/laugh.gif me echt helemaal happy!! ze zijn overigens alledrie van t merk Abrix...
 

Henny

Actief lid
Leuk is dat in 3 maten en de goeie kleur.
Mijn model van de O² is ook van Abrex en ik heb een model van de O1, van een onbekend merk (staat niet vermeld op de bodem) dat veel minder mooi afgewerkt is dan dat van de O².
Mocht iemand ergens een model van de O1 weten in cayenne orange, wil je dan s.v.p. een seintje geven?
Ik zag wel een model van de Fabia in die kleur, maar een O1 is helaas niet te vinden.
 

Frankie

Actief lid
Ik heb zo'n 100 1:43 modellen, ongeveer 210 1:18 modellen (van de iets betere merken) en nog zo'n 35 1:32 slot auto's. Maar ik moet zeggen dat de "vondst" van de 1:43 O2 een van de leukste was. Ook nog precies het model dat ik heb. De eerste keer dat ik t model zag was op de 2004 Essen motorshow. Met nog een paar skoda/O2 kleinigheden gekocht. Sinds heb ik uhm 6 O2's waaronder de Rabo wieler auto. Ik heb met Abbrex gemaild en kreeg een leuke reactie maar nooit de beloofde catalogus :-/ Volgens mij zijn Kaden en Abbrex hetzelfde... Is niet unknown in modelautoland: 1 bedrijf met verschillende merknamen.
 
Bovenaan Onderaan