ScanGauge II

PachiE

Nieuw lid
Past Scangauge II op mijn skoda Octavia type I. Heb hem aangesloten, maar krijg wel startscherm, maar het vervolgscherm, dat na ca 1 minuut moet komen, als teken dat hij verbinding heeft, komt niet, en na ca 1 minuut schakelt hij uit.
Heb iets gelezen over K line en niet originele radio, dus nog een keer aangesloten met alle stekkers uit de radio, maar met hetzelfde resultaat.
Is hij stuk, of corresspondert hij niet met Octavia I ?
Instellingen om motortype, tankinhoud miles of km, is wel instelbaar.
Graag uitleg wat ik kan doen.
Alvast bedankt,
PachiE

PachiE

Nieuw lid
Ben lid sinds 2012, maar ben eigenlijk nooit op dit forum geweest, daar mijn Skoda het eigenlijk nooit heeft laten afweten. Kenteken feb 2001, maar als ik motornummer controleer is hij gemaakt in mei 2000. Het is een benzine 1.6 sedan.

PachiE

Nieuw lid
Als ik hem aangesloten heb, en contact aanzet, gaat de verlichting ervan branden enkomt hij in het startscherm, na 1 minuut schakelt hij uit. Dat betekent dat hij in die minuut geen contact heeft kunnen maken met de ob. Als alles normaal werkt moet dat in die minuut wel gebeuren. Wat ik kan instellen zijn de autogegevens zoals of hij hybride is, diesel of benzine, tankinhoud, km of miles, temp in C of F.

Joske

Forumguru
Dan denk ik dat hij ofwel niet ondersteunt oftewel er iets mis is met je toestel of met de connectie. (Module probleem)

PachiE

Nieuw lid
Dank voor je reactie, zal proberen hem op een andere, lees, nieuwere aan te sluiten, als hij dan werkt, ligt het aan mijn auto. Leg het probleem nu even terzijde. Nogmaals dank voor je meedenken.

Bovenaan Onderaan