Scala krijgt complimenten!

spikehome

Forumguru
gezien ja.
Toch die navigatie problemen wat ik ook al zag hier op het forum.
Verder lijkt me die auto ook nog een mooie opvolger voor mij.
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Valt mee toch? Als ik wat interessants tegenkom van Skoda post ik dat hier. Vaak zijn er nog geen topics van.

@Okki

Daar kom ik niet in hoor, wat dat dan ook mogen zijn, daarvoor gebeurd er te weinig aan men auto.
 

Okki

Donateur
..en dan die Engelse review....die zichzelf grappig vindende presentator met zo'n besmuikt gezicht "yeah the front..it looks like ....a Skoda, like a every Skoda....like the photocopied......etc"

Ja...en elke Audi lijkt op een Audi en een VW op een VW en een BMW op een BMW (en voor de Engelse een Aston Martin lijkt op elke Aston Martin).....maar daar zal hij het hoofd niet bij schudden....

loser.jpg
 

fanSkoda-VW

Donateur
Die Engelse review betreft misproducties, hoor. Fout in elkaar gezette auto's: stuur aan de verkeerde kant :deuk:
En de standaard samenstelling daar is anders dan Pon voor hier bepaalt.

De duurtestvideo... Tja. Sommige softwareproblemen zijn inmiddels opgelost.
Het verbruik bij hun snap ik niet, wss gaatje in de tank of een loden voet.
Net terug 180 km in NL: 1:22 met 1.0 DSG. Tja, 100 km/uur. Jawel 1 liter op 22 km's!
In Duitsland normaal gereden af en toe 160: 1: 17 tot 1:19.
En getankt voor € 1,31. Da's dan leuk rijden met zo'n zuinige auto.

Ik vind dat op sommige punten de video achterhaald is, of in mijn Scala is dan zeker al e.e.a. verbeterd.
Losse bekleding zeker geen last van. En de wegligging vind ik ook prima, maar het is maar wat je er van verlangt.
De ventilatie werkt goed, maar ik mis dat je de uitstroomopening niet naar links of rechts kan richten. Wel naar boven/beneden en open/dicht. Kofferruimte prima, in vergelijking met de Fabia 3 Combi.

grtsss
 

fanSkoda-VW

Donateur
@Bakkertje Dat zou heel goed kunnen, maar niet iedereen is zo slim om dat te bedenken.
Dus de meesten denken dan toch dat de auto dorstig is.
Overigens, bij forse zijwind is de auto niet zo stil meer. Of het valt juist op omdat normaal de stilte overheerst?

grtss
 

Bakkertje

Forumguru
@Okki ah oke, my bad, heb de NL review niet gezien.
Ik vind het een mooie auto die Scala en vond de UK review wel grappig om te zien, maar een aantal conclusies wel dom met een imperial op het dak..
 
  • Leuk
Waarderingen: Okki

Okki

Donateur
Ik zie in de configurator bij afbeelding interieur dat ze blijkbaar ook in de Scala het 2 spaaks stuur gaan monteren...

scala int.jpg

Maar of dat echt zo is ? Op de eerste pagina zou je ook verwachten dat je het kekke groene kleurtje zou kunnen bestellen, maar dat is vooralsnog niet zo....

bued.jpg

..maar persoonlijk zou ik (mocht ik een prijs winnen) toch voor de Seat Leon gaan....

seat.jpg scala int.jpg bued.jpg
 

jesse_s93

Donateur
Goed gezien @Okki. Dit is volgens mij een gevolg van modeljaar 2021. Ik zie namelijk in het navigatiepakket nu ook verkeersbordherkenning zitten en draadloos smartlink+. Dat was nog niet voor modeljaar 2020. De uitvoering Sport Business krijgt wel een driespaaks stuurwiel, maar wel met het design van bovenstaande foto.
 

Tisikke

Nieuw lid
IMG_20210208_192236.jpg

Mijn Scala is in productie gegaan begin januari en heeft een tweespakig stuur.
Lig nog overhoop met het systeem om hoofdgebruiker te worden.
Het is een 'Clever' uitvoering, in wezen een 'Ambition'met de packs 'comfort', 'look' en 'GPS' en 'virual cockpit'
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan