SC mét panoramadak opgehaald

Gisteren dan eindelijk mijn Superb combi 1.8 TSI DSG elegance bl mét panoramadak opgehaald. Fantastische auto. Heeft even geduurd, in februari besteld, maar met dit weer genieten van panoramadak!

Bijlagen

• sc2.jpg
    sc2.jpg
    29,3 KB · Weergaven: 165

Darkside

Forumguru
Mooi hoor. Jammer dat dit niet op de O2 te bestellen is (zou danwel te duur zijn geworden voor mij). Maar vind dit soort daken echt geweldig...

darkprojectx

Forumguru
zal wel spannend rijden zijn nu met al die takken die uit de bomen komen vallen. Dan heb ik toch liever plaatwerk boven me dan een glazen plaat :eek:oo:

corsaar

Senior Member
darkprojectx@ is echt wel veilig hoor, het moet geen dikke
tak of boom worden dan helpt alleen een rolbeugel.
Panoramadak is wel mooi toch ?

Darkside

Forumguru
Als was er iemand op Autoweek waarbij zijn panoramadak plots sprong tijdens het rijden. Geen noodweer geen tak oid. Gewoon KNAL. Was wel met een Fiat. Maar als je de foto;s bekeek was ik toch wel even geschrokken.
Toch zou ik, als de optie er was (en het geld), er wel voor kiezen.
Keer een peugeot gekregen met zo'n dak (deze kan dan niet open) maar het rijdt wel lekker hoor met al dat licht

RogerS

Forumguru
@Darkside: Behalve als de zon fel schijnt. Dan vind ik zeker niet prettig. Ook moet je niet vergeten het Panoramadak te blinderen als de auto geparkeerd staat terwijl de zon schijnt. :icon_smile_dead:

Ik rij nu nog een 407 Sw met Panoramadak (zat standaard erop) en wij hebben wel overwogen om geen PD te bestellen op de Superb Combi.

Darkside

Forumguru
Ja het moet wel te blinderen zijn. Maar de peugeot kon dat idd ook.
En mijn ervaring is uit 1 half dagje rijden.
Als ik niet voor de O2 gekozen had maar voor de megane dan had ik wel de optie aangevinkt.

RogerS

Forumguru
@darkside: zo zie je maar "smaken en wensen verschillen". Gelukkig maar anders reed nu iedereen in een zwarte Golf....

Meestal zijn die schuifdaken stevig genoeg. Anders kan men zich zorgen beginnen maken over de voor- en achterruit.

Een panoramisch dak dat niet openkan is in mijn ogen een oven waar de airco veel werk krijgt. Daarom moet het open kunnen, voor de zon en de wind te voelen. Dan heb je er veel plezier aan.

Panoramadak is fantastisch. Is ook nog af te schermen met elektrisch te bedienen scherm. Kan kantelen en voor 50% open. Ideaal.
Op verzoek nog enkele (interieur) foto's.

Bijlagen

• int2.jpg
    int2.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 75
  • int3.jpg
    int3.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 72
  • int5.jpg
    int5.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 78
  • pano1.jpg
    pano1.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 84

RogerS

Forumguru
Oei wat een mooie foto's! Vooral het beige lederen interieur is geweldig. Ik kan niet wachten totdat ik mijn SC geleverd krijg met beige lederen bekleding..
Uitdagend dat je hebt aangedurft om ook te kiezen voor beige/witte vloerbekleding. Dat durfde ik net niet aan. Ik heb voor de vloerbekleding gekozen voor zwart.

wimv

Actief lid
@Michiel2308: gloeiende, gloeiende, die is mooi zeg !!!!
:cool: Heel veel plezier ermee.

Wim

Bovenaan Onderaan