S3 1.6 TDI tuning

RoyV1982

Forumguru
hoe bevalt bovenstaande nu?
Het bevalt mij goed. Heb de auto nu 2 maanden en bijna 10000 km gereden waarvan een kleine 7000 km met de tuning.

Je merkt vooral op de provinciale wegen en de snelwegen dat je met inhalen meer vermogen hebt. Vanaf de 2000 toeren is de turbo ook beter voelbaar.

Ik vind het de investering meer dan waard geweest. Had ook mazzel met de 20% kortingsactie.
 

EHS

Actief lid
Het bevalt mij goed. Heb de auto nu 2 maanden en bijna 10000 km gereden waarvan een kleine 7000 km met de tuning.

Je merkt vooral op de provinciale wegen en de snelwegen dat je met inhalen meer vermogen hebt. Vanaf de 2000 toeren is de turbo ook beter voelbaar.

Ik vind het de investering meer dan waard geweest. Had ook mazzel met de 20% kortingsactie.

Zit zoals misschien wel velen in dubio. Maar ivm lease blijft het een lastige stap om te doen. Als de auto privé was had ik al lang langs gereden :)
Goed om te horen dat het wel bevalt!
 

RoyV1982

Forumguru
Zit zoals misschien wel velen in dubio. Maar ivm lease blijft het een lastige stap om te doen. Als de auto privé was had ik al lang langs gereden :)
Goed om te horen dat het wel bevalt!
Voor mij is het ook lease. Maak me daar niet zo'n zorgen om. Rijd sinds 2006 in lease auto's die ik heb laten chiptunen. Alleen de 308 SW heb ik vorig jaar niet laten doen omdat ik al vrij snel wist dat die niet lang zou blijven..
 
  • Leuk
Waarderingen: EHS

oco1979

Forumguru
Gisteren een range rover uitgelezen met men universeel toestel,via de parameters kon ik zien hoeveel km je gereden hebt met 1 waarschuwingslampje en met 2 waarschuwingslampjes en met 3 waarschuwingslampje :pieker:.

Hoe moderner de wagen hoe meer ze kunnen uitlezen.

Kzal eens bij me S2 bekijken wat er mogelijk is.

vb:bmw doe zelf een update van ecu tijdens dat je aan het rijden bent.

ze doen van alles om "GEEN GARANTIE" te moeten geven.
 

hemi24

Forumguru
vb:bmw doe zelf een update van ecu tijdens dat je aan het rijden bent.

ze doen van alles om "GEEN GARANTIE" te moeten geven.

Als het een auto is zijn we er huiverig voor; maar pak je 's morgens je telefoon van je nachtkastje en je ziet dat er weer 5 nieuwe apps zijn bijgewerkt maken we ons nergens druk om...

:pieker:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat lijkt me eerder een bezweringsritueel. Wanneer je je om dergelijke dingen zorgen maakt, is de enige oplossing om volledig af te zien van dit soort apparaten. Ik laat alle apps gewoon automatisch bijwerken. Natuurlijk wel alleen bij WiFi verbinding
 
Bovenaan Onderaan